♥ i Mag.Di (FH) ♥ – beszámoló

1 04 2006

Szóval átmentünk 10előtt, valamikor 9:45körül értünk oda, mert volt ingyen jegyünk, ami persze csak 10ig engedett be minket ingyen. Itthon alapoztunk a bulira, ami meg is tette a hatását…;) A party jó volt, olyan mint tavaly, de semmi hihetetlen extra dolog. Több ezer nem, de több száz diák volt ott. A zene változatos volt ('80s-től legújabb rapig, meg techno, meg rock, meg minden) tényleg, mindenki talált olyan zenét, ami neki tetszett. Táncikáltunk is jó sokat, bár egyszer, amikor a földet fogtam (jajj, szóval táncolás közben, így jött ki. nem részegség miatt, sem elesés miatt) megvágtam a kezet, vérzett mint állat, de már nem fáj. 🙂

Mondjuk megérte, egy nagyon csini kiscsajjal táncoltam. Megszenvedtem a táncért, tessék.

3körül meg el is jöttünk, mert kezdett fogyni a nép. Otthon még ittunk, ettünk (maradék Sushi) meg ökörködtünk. Hazafelé elhoztam még egy "útszűkület" táblát (ott volt a földön), de azt ma este visszateszem. Annyira azért nem fogott meg ott a konyhaszekrény tetején pihenve, mint amilyen jónak gondoltam, amikor felkaptam.

Egypár kép megintcsak:

Reklámok

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

