Sushi Dinner

1 04 2006

Kevesen tudják rólam, de szeretem a sushit. Amerikában próbáltam ki először, amikor az első fogadócsaládom elvitt búcsúvacsizni egy japán étterembe. Nagyon megízlett, de sajnos azóta csak nagy ritkán eszem nyers halat.

Sokan undorodnak már a gondoltattól is, de én azt mondom, hogy amíg nem kóstoltad, inkább ne szólj le semmit. Szerintem nagyon finom és egyáltalán nincs "gusztustalan" vagy "pfúúújj" érzés, amikor eszem.

Szóval éppen "vendéget" vártam csütörtök este, és mielőtt az állomásra mentünk a lakótársammal, beugrottunk a Sparba. Ez Wiener Neustadt LEGYNAGYOBB Spar áruháza és csütörtök este NYOLCKOR (8) bezár. 7:52kor értem be az áruházba úgyhogy hatalmas rohanás volt, az eredetileg bor, cola light ill. pezsgő nyomába.

Aztán épp (tényleg) rohanok el a hűtők mellett, amikor megláttam a sushikat. Felcsillant a szemem és gyorsan be is tettem a kosárba egy kisebb kiszerelésű Maki tálat. 4.99€-ért nem tudtam nemet mondani.

Úgyhogy nem aznap, de tegnap megettem vacsira. Tiszta finom volt, bár a wasabit még mindíg alig bírom lenyelni, mert iszonyat erős. Úgyhogy azt meghagytam az utókornak, de a többi kifejezetten finom volt. A lakótársamat (Szilárd) nem, de az öccsét (Áron) sikerült rávennem, hogy megkóstolja. És még ízlett is neki.

Képes beszámolónkat látják:

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

