Kimerültség

3 05 2006

Vizsgaidőszakban a diákok nagy részénél egyszerűen felborul a biológiai napirendjük. Az elején azt hittem, hogy ez bullshit, de idővel be kellett látnom: tényleg így van. Bármennyire is tökös vagy, nem tudod a szervezetedet folyamatosan becsapni. De persze megpróbálod.

Főleg, ha egy vizsga van a közelben és minden egyes perc kell, hogy tanulj, legalábbis a lelki ismereted ezt diktálja.

Tegnapelőtt nem aludtam este, csak vmi minimális egy órát se. Utánna egész nap nyomattam. Előző este végre aludtam. Fél 1től 9ig. Több, mint 8 óra. Hihetetlen.

De nem aludtam ki magam, most meg még nem akarom magam koffeinnel tömni (az majd jön késöbb), szal benyomok egy szendvicset, aztán lefekszem aludni.

Azért beállítom az órát, hogy egy óránál többet ne.
Meg kell tanulnom aktívan pihenni. Mármint úgy aludni, hogy az egy óra ne egy órányi alvásnak feleljen meg, hanem többnek.

Ha nem megy, akkor jöhet a kávé redbullal öblítve, meg a koffeintabletta…

Na jóccakát egy órára! 

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

