Gmailről Yahoo!ra, majd onnan vissza

23 05 2006

Írtam egy emailt a gmailes címemről egy yahoo!-s címre:
Így nézett ki:
jövő héten lesz a mikró kedden, amire már most sokat tanultam, de még nincs vége, mvalamint szerdán management, amire sokat ugyan nem kell tanulni, de persze az is leköt majd eleget.
mindegy ezt csinálom ezerre, remélem lesz eredménye.

Így érkezett meg a címzettnek:
j�v� h�ten lesz a mikr� kedden, amire m�r most sokat tanultam, de m�g nincs v�ge, valamint szerd�n management, amire sokat ugyan nem kell tanulni, de persze az is lek�t majd eleget. mindegy, ezt csin�lom ezerrel, rem�lem lesz eredm�nye.

Valamint nekem vissza már egy válaszlevélben:
j�v� h�ten lesz a mikr� kedden, amire m�r most sokat tanultam, de m�g nincs v�ge, valamint szerd�n management, amire sokat ugyan nem kell tanulni, de persze az is lek�t majd eleget. mindegy, ezt csin�lom ezerrel, rem�lem lesz eredm�nye.

Ezt valaki magyarázza már meg, légyszi!

Reklámok

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

