New favorite

11 06 2006

MTVn láttam meg őket, egy számukat hallottam és megszerettem őket.
The Beatsteaks-ről van szó és azon belül is a Hand in Hand c. számról. Aki nézegeti esetleg itt jobboldalon a last.fm -es playlistemet, az felfedezhette már, hogy tényleg gyakran hallgatom ezt a számot. Amúgy nem tudom miért, nem tudom hogyan, de valahogy bennem maradt és újra meg akartam hallgatni.Szilárddal épp azt beszéltük, hogy pont olyan, mint amit egy fesztiválon egy műanyag korsós sörrel a kezedben hallgatsz, körülötted haverek, barátnő, stb.

Szóval ezt beszéltük hmm… tegnapelőtt, ha jól emlékszem. Erre tegnap nézegetem a sziget honlapját (más ügyből kifolyólag) és ránézek a Nagyszínpad programjára. Hát jönnek! 😀


Tényleg nem tudtam és hihetetlen megörültem. Beatsteaks jön a szigetre, így a már viszonylag régen írt Sziget2006 postomat ezúttal kiegészíteném a Beatsteaks-szel is, mint Német pop-punk-rock zenekar és imádni fogjátok!

Keressetek rájuk, amúgy persze a www.beatsteaks.com / www.beatsteaks.de működnek, bár még sok időt nem töltöttem el rajta.
Szigetes link pedig itt.

A Hand in Hand c. szám pedig Rapidshare-en, ööööö… itt:
MP3.png

Reklámok

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

