VOLT – The festival of rain

9 07 2006

VOLTon voltam emberek!
Pénteki napra mentem fel egyik barátommal, hogy csatlakozzunk a már fent/lent (kinek merre van Sopron) sátrazó többiekhez.
Emberek, én még komolyan nem hallottam olyan VOLTról, ahol nem ömlött volna az a kúrva eső! Egyszerűen hihetetlen, komolyan. Barátnőm mondta, hogy el van átkozva egész egyszerűen ez a fesztivál. És ebben van is vmi.
Felértünk, azonnal elindultunk MultiCafé felé (nagy sátor, tehát fedett), erre kettő, azaz 2 percen belül halljuk ahogy kopognak az esőcseppek a sátron.
És ment is vagy egy órán át, szépen dörgött, villámlott, stb.

Természetesen hatalmas sárdagonyát, pocsolyákat hátrahagyava.
Egyszerűen komolyan nem értem. Nem lehetne ezt már az elején kaviccsal (ha nem is asztfalttal, mert ugye az nagyon sok pénz, bizonyára), vagy legalább faforgáccsal, szalmával felszórni??
Ez komolyan tizenx év alatt nem jutott el a szervezők agyáig?
áááh, na mindegy.
Amúgy jó volt a fesztivál, majd csinálok egy képet a cipőmről, mielőtt lemosom, mert állati. Mintha egy héten át sarat lapátoltam volna.

Yonderboi pedig egy állat és marhajó volt a koncert!
Le a kalappal.
Ja, NEO meg unalmas volt. Már megint.

Reklámok

Műveletek

Information

4 hozzászólás

13 07 2006
gepy

kedves tomi,
GONDOLKODJ MÁR!!! de most komolyan… a volt a lővér kempingben volt, magyarország egyik legszebb helyén.. te szeretnéd ha a püspökerdőt leaszfaltoznák csak azért mert van ott évente 2 buli?
ja és azér’ nem válaszoltam a “menjünk szívjunk” smsedre, mer’épp lefoglalt a réka. nagyon 😀

szóval majd legközelebb. promisz. komolyan

13 07 2006
heimtommy

holla 🙂
kis buzziii 😀
milyen réka?

na mindegy, majd elmondod.
amúgy igazad van, ne asztfaltozzanak, akkor múrvázzanak, fűrészporozzanak, szalmázzanak. de nem állapot, h már több, mint 10éve van volt, és sztem eddig 10szer esett (zuhogott) az eső, min egy napot, de volt, h egész fesztivál ideje alatt.
vmi megoldás akkor is kell….

de tényleg! milyen réka?? 😀 😀

13 07 2006
gepy

a réka a barátnő, bármilyen megleő, nekem van olyan is, immár pf…5 hete 🙂 és még úgynézki sokáig (koppkopp)
valamit meg tényleg csnálhatnának, de már az is haladás, h idén a nagyszínpad elé műanyag járólapokat tettek, meg u.azt a utakra is. azért picit már jobb a helyet, mint tavaly, amikor tényleg térdig érő sárban ugráltunk a nagyszínpad előtt, de azért persze van még mit javítgatni. viszont nem szabad elfelejteni, hogy a volt eső nélkül olyan…………őőőőőőőő……….olyan, mint a kakaó tej nékül 😀

13 07 2006
heimtommy

loooool 😀 😀 😀 😀
bár igazad van, már javult a helyzet.

bnőt nem tudtam, gratz és csak legyen így jóó sokáig 😉

Vélemény, hozzászólás?

