End of an era

16 07 2006

A házunk úgy néz ki fent, hogy tesóm szobája, én szobám meg a vendégszoba. Nos ez utóbbi szoba az, amit kvázi semmire nem használunk, hacsak nincs valaki nálunk hosszabb időre. Remek példa erre egy cserediák, vagy vmi barát, aki nálunk tölt x sok napot. Mostanában semmi ilyen nem volt, ezért a szoba átalakult egy raktárra emlékeztető szobára. Minden nekem ill. tesómnak fontos “szemetet” oda dobálgattunk be. Ágybetét, ágynemű, régi kisasztal, régi könyvek, volt sulis dolgok, stb. voltak ott.

Ma érkezett ide egy francia cserediák és ebből kifolyólag ki kellett ganézni azt a szobát. Na és ekkor találtam meg a régi, tulajdonképpen első gördeszka-lapomat. Kb 3(?) évig gördeszkáztam, inkább hobby szinten, de akkor is kitette egy átlag hetem jelentős részét. Élveztem, lekötött, megmozgatott, haverkodtam.
Kb akkor meg abbahagytam, amikor Amerikába költöztem egy évre. Fura, mert pont azt hittem, hogy akkor indul majd be az egész, ennek ellenére pont ott hagytam abba. Nem is baj, mert sok idő kellett hozzá, meg némi pénz is.

Megtaláltam az első lapomat, amit még a teraszonkunk törtem el, véletlenül! Anyum állítja, hogy direkt tettem, de nem lehet meggyőzni (a mai napig sem), hogy tényleg nem direkt törtem el. Na mindegy.
Szóval ott volt a kezemben, de mivel ki nem akartam tenni a falamra, amúgy meg csak útban lett volna, hát kidobtam. Kivittem a kukába, este volt már, utcalámpa világított. Tényleg olyan “megható” volt megválni tőle.
Azért boldogságomban, ünnepélyesen kettétörtem, bár amúgy is be volt az már elég rendesen törve, csak nem volt még két darabban.
Hát megtörtént, kidobtam.

Ennyi. Vége.
Most meg itt a francia cserediák egy hétig, majd tanulgatok tőle fasza kis francia beszólásokat, vagy vmi vicces dolgokat.

-friede-

Reklámok

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

