100Ft – Tömegközlekedem

21 07 2006

Szóval a munkahelyem a várostól jó messze van, a kikötőben. Ennek annyira nem örülök, de azért a távolságot le lehet győzni. Motorommal Robogómmal szoktam kijárni, de szegényem ideiglenesen megadta magát. Most kényszerpihenőn van, elvileg holnapra ideér az alkatrész, aztán újra száguldozunk. 😀

Na, a lényeg, hogy busszal kellett a belvárosból hazamennem, amit már picit megbántam, mert a kinti 35°C helyett a buszon (mégjó, hogy a napos oldalon…) kb 40-42°C lehetett. Szóval buszozás, és jegy. Nincs bérletem, nem is veszek, mert fölösleges, annyiszor talán nem buszozok, hogy kelljen. Megvettem, 220Ft volt egy jegy.
– Legelőször is rohadjon le a keze annak, aki ennyiért árulja a jegyet.
– Másodszor, meg ugye megveszem a jegyet a faszitól (törölköző a nyakban, ing kigombolva, mellszőúrzet előbuggyan az atlétatrikó alól, napszemcsi, rövid ősz haj, reggeli borosta és persze cigi a szájban- csak, hogy meglegyen a kép) és egy százassal kevesebbet adott vissza.

Csak késöbb vettem észre, de valahogy nem mentem vissza és burítottam rá a kis fülkéjét. Szerintem jól cselekedtem, ha elnézte csak, akkor a nap végén jobb esetben elitta/eltette, ha nem, akkor konstatáljuk, mint hiba a rendszerben.

Van ez így.

Műveletek

Information

4 hozzászólás

24 07 2006
Akos

melyik kikötöben melozol?

24 07 2006
heimtommy

Gönyü (Győr mellett)

25 07 2006
Akos

ok. kösz. nincs veletlenül kapcsolatod nemet (közelebbröl nürnbergi) szallitmanyozokkal?

25 07 2006
heimtommy

Akos: tamas.heim ((kukac)) gmailPONTcom
írd le pontosan milyen áruról van szó, mennyiről, honnan – hova!
A cég, ahol vagyok, többnyire maga szervezi a fuvarokat, de mondom, beszéljük meg emailben!

Ha tudok, szívesen segítek!
(amúgy a bnőm Nürnbergben tanul, perpill is)

Vélemény, hozzászólás?

