Szélvédő VS Bogarak effektus

26 07 2006

Szóval tesóm feltunningolt, szipiszupi robogójával járok újabban dolgozni. Az 1-es főúton kell kijönnöm ide a kikötőbe, ahol lehet tépetni ezerrel.
A kis 50ccm-s mociból ki lehet paszírozni olyan 110-115km/h-t, ami jó! Ami naggyon jóó! 😀

Belvárosból kb 6-7perc alatt itt tud lenni az ember, ha ügyes. Szeretem.
Tehát megérkeztem, minden zsír, a mocin marhajó idő is volt, kellemesen fáztam(!). Letámasztom az irodaház előtt, a szokásos helyre, leszedem a sisakomat, és a kúúúrvasok muslicára kellett felfigyelnem, ami a fehér galléros polómon volt található és utolsó erejükkel a kiszabaduláson fáradoztak.

Elmosolyodtam, felmentem.
Utánna mosdóban meg tükör előtt próbálgattam leszedni mindegyiket úgy, hogy legalább ne kenjem el a bogarakat.

Na mindegy, ezzel a kis szösszenettel el is kezdődött ez a nap.

Reklámok

Műveletek

Information

4 hozzászólás

27 07 2006
Srayi

Hello, nagyon tetszik a blogod, főleg a cinikusabb részek 🙂
Igazából ,csak annyit szerettem volna mondani (írni -.-) ,hogy csak így tovább!
Én biztos olvasni fogom.

27 07 2006
heimtommy

Srayi: wow, nagyon köszi a véleményed, jólesett! Fogom írni… 🙂
btw, Simpsons rulzz!! 😉

28 07 2006
Akos

milyen robogo ez, ha szabad megkerdeznem ami 115kmh-t tud? tuning?

28 07 2006
heimtommy

Gilera – Runner típus, 70ccm-s henger (de 50-re van bejegyezve, ofkóósz), meg sport kipufogó, meg tesóm mondta, hogy még mi van rajta, asszem vmi csapágyazást emlegetett…
Amúgy tényleg jól megy!

Vélemény, hozzászólás?

