KEMÉNY hangulat – lol – Flickr kontaktlesőben

1 08 2006

Vééégre nem süt a nap! (pfúúú, ezt a kijelentésemet még meg fogom bánni, szerintem)
Szóval nem süt a drága, de a meleg megmaradt. Főleg itt a másodikon, az irodában. Hajjajj…
Nembaj, már beszéltek légkondis profokkal, jönnek is majd ezerrel, de akkor én már tuti nem leszek itt. Ez csak egy gyönge egy havi szakmai gyak. volt.

Sőt, igazából nem csak, hogy nem süt a nap, hanem még az eső is elkezdett esni. Szépen egyenletesen szitál. Kollégám nézte a Yahoo! weather forecast-et, és aszerint 19-22°C körül lesz a levegő. Bírható.

Sok meló nem volt, elkezdtem Flickr contact-ok képeit nézni. Handrás, Angelday és Tornado képeit már kívülről ismerem, szal nézegettem a többieket. *Nathan nyaral, ő sem postol képeket, Kevin Meredith meg túl artistic nekem.

Aztán rátaláltam Phil Sherry képeire, aki egy állat, amúgy meg blog-könyv-író-császárgyerek. Na vele egyszer megismerkednék. Most épp az adocca c. projecten dolgozik, ami olyan lesz mint kb a WordPress és a MySpace keresztezése. Bíztató, ahogy látom, még a végén átköltöztetem a blogot oda. (najóó, persze még nem 🙂 )

Aztál tőle linkeltem egyik kollégája képeire, aki Henke és szétvartkezű rokkkos gyerek 😀
Na tőle, meg az ilyen képek, meg az időjárás, meg a tökömkivan, megint izzad a seggeb effektek kompozíciójából alakult ki ez a kis hangulat.
Amúgy jó minden, csak tényleg ne lenne ennyire meleg, vagy végre megcsinálnák a légkondit még mielőtt elmegyek innen.

pfff…

Reklámok

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

