Anyád MÁV, Anyád MOL

14 08 2006

NASZÓVAL.
Mérgem (ill. mérgeim, bár az értelmetlen) oka nem csekély.
Történt az, hogy vasárnap este szigetről szabadulva elindultam hazafele. Hála Istennek a melóval korábban végeztem, ezért arra gondoltam, hogy minek várjak a fél9es buszra, ha mehetek a 19:55ös vonattal is.
Gondolatot tett követett, ezért úgy is kanyarodtam a BKVval, h Keleti és nem Népliget.
Node. A vonat egy az egyben Csehszlovák volt. Tehát nem cseh, vagy szlovák…. neeem, ez még a jó öreg közös-országból származott.
Az egész szerelvényt 19:53kor tolták be, tehát gondoltam, hogy picit meg fogunk csúszni, de basszameg a büdöskúrva, 20percet csúszott a vonatindulás.
Az egész szerelvény TELE volt külföldivel. Ennek csak örülni tudok, mert vannak túristák, ami jó, de TELE volt a vonat (=a folyosókon a földön ültünk, mint Indiában szokás), valamint mocsok büdös volt és hatalmas kosz.
Tehát a vélmény meglehetett a fejekben… hurrá, éljen az országimázs.
Szóval kb ugyanakkor indultunk el, amikor a busz indult volna, csak a büdösben voltam, a koszban ültem és k**va NAGYON ideges voltam. Mindeeeegy, barátnőmhöz jöttem, azzal törődtem, hogy őt fogom látni, no worries.

Másnap.
Anya megkért, hogy mossam le a kocsit, tankoljak, meg vegyek autópályamatricát. Mondom, itt van a közelben egy MOL kút, ott mindent megcsinálok. Illetve ezt ő javasolta, de ez azért bennem is megfogalmazódott.
Elmegyek, kikérem a matricát, meg a mágneskártyát.
Az első kártya nem is működött, a második lett az igazi.
Ún. gyorsmosást kértem, mondván sietek. Az egész elég gyorsan le is zajlódott, (picit túl gyorsan is, bár gondoltam minőség, gyorsaság, kedvező át, ez a MOL).

Hát nem. A m***kos k***a a****t KAKAS CSÍPJE MEG AZT , aki beállította azt a mosót, mert a szárító ugyan kétszer is elment a kocsi felett, mégsem lett száraz az autó, sőőőt tiszta cseppes volt.
Mire hazaértem úgy nézett ki az autó, mint egy nagy zuhé után, szal adtam a szarnak egy pofont, foghattam a vödör vizet, rongyot, és állhattam neki lemosni az autót, mert összekoszolódott a mosóban.

Remélem holnapra is lesz valami meglepetés, mert már hiányozna, ha nem lenne…

Reklámok

Műveletek

Information

2 hozzászólás

17 08 2006
dvorcsak

Hmm, ha nem muszaj, akkor nem ulok vonatra, ha muszaj, akkor meg probalok csak IC-re.
A kocsimosas pedig olyan, hogy meg veletlenul sem jartam evek ota gepi moso kozeleben. Ha epp olyan az ido, es nem tudok neki allni jomagam vodorrel es szivaccsal, akkor irany a benzinkut, es a nagynyomasu, amivel a nagyjat lenyomom.

17 08 2006
heimtommy

MÁVot ne ragozzuk, fölösleges.
Kocsimosó miatt meg azért voltam ideges, mert eddig működött! Shellnél is, meg egy másik MOLnál is szépre mosta, most meg a szárítás ellenére is vizes maradt.
Itthon meg van nagynyomású cucc, lehet, hogy marad az egész kocsimosás téma udvaron belül… 🙂 😦

Vélemény, hozzászólás?

