Ebay seller *odaTESZ*! :P

17 08 2006

iPOD Nano keresgélés közben bukkantam rá erre a hírdetésre.
A hírdető (megfigyeltét már, hogy ilyenkor hülyén hangzik, ha azt mondod, hogy áruló? Pedig ő az, aki árulja a terméket, tehát áruló, mégsem mondhatod azt, mert bután hangzik…. mindegy!) ötven (50) darab iPOD Nano-t szeretne eladni, méghozzá egyben, cukliplukli 4,000€-ért.Ha leosztod, valami fenomenális 80€/db árhoz jutsz (és ennyiért az ajtódig el is vitték a kicsikéket), de akkor még mindíg ott van a küszöbödön az 50 mp3 lejátszó.

Most elkezdtem gondolkodni (gyönge 21órám van még rá), hogy ez mennyire érné meg, mennyiért lehetne túladni rajtuk, meg persze milyen gyorsan. Bár 1gurgula+ pénzem most úgysem lesz, szal a gondolkodás inkább csak amolyan intellektuális elmélkedése és a “mi lenne, ha” szavakkal való dobálózás…
Mindenesetre, akinek van 4,000€-ja befektetésre… szerintem szeptember végéig el tudja adni az összeset minimum 80€-s áron, de inkább a fölött!

Hát hajrá!

UPDATE: Kommentekben!

Reklámok

Műveletek

Information

7 hozzászólás

17 08 2006
MiszterX

ha nekem 60ert megszamitasz 2-t akkor nyugottan felirhacc a listadra 🙂

17 08 2006
heimtommy

rögtön gondoltam 😉
amúgy megszámítanék kettőt annyiért, de (ugyan kerestem –lol) továbbra sem találtam meg azt az egymillió forintot, amit még a múlt héten láttam a fiókom hátuljában becsúszva…. 😀

17 08 2006
CDColt

Kettőt én is átvehetek. Vagy hármat. Össze fog ez jönni, relax. (Viszont ha megveszed és utána el akarod adni, akkor tudod, hogy te is “áruló” leszel? 🙂

17 08 2006
heimtommy

Na itt a szitu:
szal írtam a srácnak, hogy nekem kúrvasok ez az 50, meg igazából a 4000ajró. És írtam Neki, hogy mondjuk 5ös-10es “lot”-ban OK lenne. Visszaírt (szinte azonnal), hogy nem paraaaa, akkor ötöt 500ért.
Mondtam, hogy legyen, én ebben benne vagyok, nade mi a garancia, hogy ez működni fog, hogy eredetiek, hogy nem ver át, vagy pont, hogy én nem verem őt át.
Erre mondta, hogy csináljuk egy website-on keresztül.

Namost az a tipikus template-oldal volt, és ilyenbe már majdnem belefutottunk egyszer akkor, amikor apa új-használt autó után nézett.
Szal szerintem az egész egy set-up, de megpróbálok vele egy személyes találkát lebeszélni, mert vagy kimegyek Németo-ba, vagy vannak ott ismerősök, esetleg rajtuk keresztül, vagy továbbra is ebay.
De maradjunk annyiban, hogy sztem kamu és csak a pénzem kéne nekik, én meg nem látnék egy nanot sem, max a boltok kirakatában… 😦

De ha mégis lesz vmi, blogolni fogom úgyis!

17 08 2006
heimtommy

Ja, ha vkinek van tanácsa ezzel kapcsolatban, írja csak nyugodtan!

Btw, áruló meg nem leszek azért, mert nem Handrásnál veszek! 😀
Amint összejön a pénz Nála fogok MBP-t venni, beccó! (hacsak nem dob nekem vki egyet ingyen)
Szegényem tudja ezt jól, mert már nemegyszer mondtam Neki, hogy akkor elviszek egyet, aztán sajna nem jött össze.
De rajta vagyunk… idővel eljön ez a switch is… idővel… 😉

PS: itt az a cím, amin keresztül szeretnék lebonyolítani a dolgot:
http://www.courier-gps.com
Vélemény?

19 08 2006
danova10

Ez biztos nem Real! Valahogy nem tudom elképzelni hogy egy ilyen cég, ilyen “info” szegény site-al álljon ki. Szerintem ne kockáztass!

“Aircraft Fleet: Total Aircraft: 8
3 Airbus A300, 2 Airbus A310, 1 Boeing 727, 1 Boeing 737, 1 Cessna 308”

🙂

21 08 2006
heimtommy

Pont azonn én is elmosolyodtam! 😀
Hagyom a francba… inkább veszek normál helyen, ha veszek!

Vélemény, hozzászólás?

