Diggnation – Podcast

19 08 2006

diggnation.JPG
Hogy erről miért csak most írok, foggalmam sincs. Az az egészben a fura, hogy a Diggnation Podcastre kb egy hónapja bukkantam rá iTunes Music Store Podcast szekcióját böngészve.
És valahol az volt akkor bennem, hogy “b********meg, hát perszeee!!” “jaaa, persze, ezt is kéne nézni!” Hát feliratkoztam a feedjükre, így iTunes serényen szedi a legfirsebb verziókat (meg néha válogatok a régebbiek közül).

Mindenesetre a srácok a Digg-en megjelent cikkekből szemezgetnek és valami eszméletlen humoros és néha fatális balfékségeket is eleresztenek…
Természetesen (Digg milétéből adódóan) elsődlegesen Technology témakört járják körbe, de sok tényleg érdekes/vicces/fura cikket is megemlítenek.

Itt említeném meg, hogy erősen gondolkodom egy DiggNATION póló beszerzésén, 15$ értékben. Akit esetleg érdekel, (így csökkentve az esetleges postaköltségeket) szóljon!

Amíg tényleg azon gondolkodom, hogy hogy a retkes, kékeres, elefántf*szba csak nemrég kezdtem el nézni, addig iratkozzatok fel!

VAN iTunes-om

Műveletek

Information

2 hozzászólás

19 08 2006
d

Epp eszembejutott a semmibol h megnezem a blogod, mik mennek manapsag.
Egyvmit arulj el Nekem Tom, miert karomkodsz ennyit?
Szerintem csak szegenysegi bizonyitvanyt allitasz ki magadrol, annal tobbre vagy erdemes meg ez a neteszmecsere is minthogy naponta lekozold h basszameg a Mav, a Mol, a Volan, az ido,a nap, a felhok, a Bush, a Gurcsany, a Honecker, Dareiosz kiraly, sajat magam, meg mindenkinek egyenkent a qrvaanyja.
Think about it.
Egyebkent big up innen keletrol, hamarosan talalkozunk, remelem minden ok.
D (uj a mailem)

21 08 2006
heimtommy

A következő (most kezdődő) egy hétben ígérem nem fogok csúnyát írni! Mindenki boldog lehet! 😀
A MÁV meg a MOL dolgot ha elolvasod és utánnagondolsz, hogy Te mit mondtál volna és ha nem ugyanazokat, amiket én, akkor hülye vagy és szereted ha átVERNEK! (mást mondtam vna, de már elkezdődött a hét)
Now, you think about this!

Volánnal semmi baj, sőőt szeretem, mert olcsó és jó és kényelmes. Ma is azzal jöttem Győrbe. Amúgy senkit nem küldtem el semmilyen anyjába, főleg személyesen nem. De keresd(sétek) ki, hogy hányszor írtam káromkodást, ígérem (mindenféle komolytalanság, meg hasonlók nélkül!) megkövetek mindenkit, akinek ez bökte a csőrét.
Azok indulatszavak… you know… like sometimes you say those diiirrty little words…

ha meg új a mailed, ÍRDD MEG!! Loool!!
Amúgy meg nem hallunk Rólad semmit, elég fura…
ÍÍÍÍÍRJ!

Vélemény, hozzászólás?

