Neem, nem haltam meg…

13 09 2006

Tenyleg baromira nem tudtam netre jonni, ami lassan mar-mar tenyleg halalt jelentett. Telekomm Austria can kiss my ass, amiert nem kepesek a pecoba bekotni a netet. Mar ket hete varunk arra a mocskos szerelore, h jojjon es bekosse az amugy is mocsokdraga drotot.

Mocsokdraga alatt 65€-t ertek, ami szerintem kiiiiiiibbbbb*szott (termeszetesen tovabbra is probalunk karomkodasfree maradni, szal maradjunk a NAGGGGYON jelzonel) draga. Javitson ki barki, ha nem igy gondolja!

A lenyeg diohejban:

  1. Visszajottem Ausztriaba. Nem kolesz (sajna), sajat alberlet, egy nemet sraccal.
  2. Elkezdodott a suli. Van ket tavaly juniusban nem megcsinalt vizsgam, ezert azokra tanulok.
    Csutortok es Pentek a jeles napok… mindenki drukkolhat, imadkozhat, aldozatot mutathat be ertem.
    Btw, ezek az olvasok master-reader-ek lesznek… 😀 –ok, this is lame…!
  3. Nincs INTERNETEM! Ez az egyik leg lenyegesebb, de mar haldoklok nelkule…
  4. Lett Nano-m, ami meger egy kulon postot. Addig nem is lovom le a poent, de mindenkinek beszamolok majd rola.
    Becco! 🙂
  5. Van e-Marketing oram (most is azon vagyok), ami marhara tetszik.
    Egesz ora Web2.0, Google, Blog, AdSense, iTunes, Flickr, Podcast, Del.icio.us, RSS, etc, etc…
    IMADOOOOM! 😀
    Btw, majd emiatt az ora miatt Goooooogle Ad-ek lesznek megtalalhatoak hamarosan a blogon.
    Figyelem: ez hazi! 😀
  6. Most talan nincs hat, de majd lesz.
    Egyenlore oran vagyok, Adsenset aktivalok, emaileket nezek, es irok, Apple Keynoteot probalok nezni (de legalabbis olvasni), aztan este tanulas a holnapi vizsgara, majd a holnaputanira megjobban.

Megdoglok.
Megis.

Reklámok

Műveletek

Information

2 hozzászólás

13 09 2006
MiszterX

Helyes… Ezek ez emarketing orak engem is erdekelnenek… ha esetleg majd beszamolnal ezekrol, vagy legalabb a lenyegerol, erdekes dolgokrol. Azt en szivesen olvazsgatnam.

Nanot lehet nem a legjobbkor vettel 🙂 De persze nem szabad bosszankodni sose, jo termeket vettel, szolgaljon teged sokaig… Es udv ujra neten 🙂

13 09 2006
heimtommy

Ha erdekel, persze, h beszamolok.
Most eppen Adword Accountot kell csinalnunk, keywordok, stbstb.

Bar most neztem, .wordpress.com blogra sztem nem lehet Adword-sem Adsense reklamokat feltolteni, mert Javascriptesek, amit, ha jol tudom nem tamogat a sima wordpress blog.

Velemeny?

Nanot majd elmondom, hidd el, marhajo biz-t csinlatam! 😉

Na, de most megyek vissza, mert Sascha bacsi merges lesz ram… 😀

Vélemény, hozzászólás?

