02:28 AM

16 09 2006

02:28 AM

Igen, egészen pontosan kettő óra, huszonnyolc perc volt, amikor Eric-kel mint a fürdőskúrvák felsíkítottunk, hogy igen…

“VAN NET!!”

Hajjajj, hát nagyon nagy boldogság van, még így negyed négy felé közelegve is, pedig ma vizsgáztam, ráadásul eléggé f.szopós tárgyból, úgyhogy amúgy is fáradt voltam mint szar, mégis itt vagyok, mert mégegyszer: “VAN NET!!”

Szóval az egész ott kezdődött, hogy kiköltöztem (ill. visszaköltöztem) Ausztriába, hisz itt tanulok. Egészen pontosan Wiener Neustadt a szerencsés városka. (aki erre jár, szóljon!)

Minekutánna hatalmas Murphy szerint nem kaptam koleszt (nem tanulmányi átlag szerint osztályozódik, hanem egyezerűen first-come-serve elven), ezért albérlet után néztem.
Kiderült, hogy egyik ismerősöm nemrég vett ki egy pecót a város szélén, és pont van egy szabad szobája.
Szóval adta magát a dolog, be is költöztem. Bár többet fizetek, mint a koleszért fizetnék, dehát ez van.
Utolsó szemeszter, ennyi belefér…

A lényeg, hogy mielőtt kiköltöztem kérdeztem Ericet (btw. gondolom összerakódott a puzzle, de Eric a lakótársam), hogy nettel mi van, mert kell, muszáj, hiányozni fog, stb.
Mondta, hogy mocsok drága Ausztriában, de rajta van az ügyön, és hamarosan nagyonjólesz.
Na most a hamarosan majdnem kövér három hétbe telt.
TELEKOM AUSTRIA KANN MICH AM ARSCH LECKEN, de nagyon!

Hogy dögöljön meg mindegyik, aki ilyen lusta, lassú, és nem utolsó sorban mocsok drága netet csinál ide.

Amúgy a gépem (négy éves DELL) kezd szétesni, mmint belül. Windows szerintem reinstallt kér, de most nagyon nincs kedvem mindent levenni, újratenni, stb. Bár lehet, hogy megérné, de most nem.

Álmos vagyok, de akkor is el akarom mondani a világnak, hogy…

“VAN NET!!”

Reklámok

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

