Otthoni banzáj

18 09 2006

Na, hát belátom, hogy ritkán olvasom az otthoni médiát, és szinte előbb képben vagyok az osztrkák eseményekkel, mint az otthoniakkal. Ami azért érthető.
Na mindegy. Szóval ugye van az otthoni Gyurcsány-hanganyag botrány, amit mondott, ahogy mondta, akiknek mondta és legfőképpen, aki mondta.

Érdekes, mert most sok-sok baloldal-szimpatizáns azt mondja, hogy “na, de frankó és egyenes ember ez a feri, belátja, hogy hazudott, belátja, hogy ez így nem jó!”. Na most én erre azt mondom, hogy “BS”.

És el is magyarázom miért.
Nekem alapvetően mindegy, hogy ki van kormányon, mindaddig, amíg egyetértek azokkal a dolgokkal, amit csinálnak ott fent a fejesek. Igen, alapvetően jobboldaliak a gondolataim, az elképzeléseim, a minden. És biztos most sokak szemében a “hős-Feri” képe leng, nekem meg csak a “mégjobban leírtad magad Feri”.
A lényeg, hogy elismerte, hogy hazudott és hogy hazugsággal nyert. Majd mondta, hogy (költői túlzást használva) “nem csináltunk semmit, amire büszke lehetünk”, ami megint olyan, hogy akkor a kampányban miért soroltak fel mégis ooooly sok jó és hatalmasan pozitív dolgot, amiért rájuk kéne szavazni.

De csak hogy röviden foglaljam össze:

  • Miért kell 270-280+ Ft-ot fizetnem itt minden nap 1€-ért?
  • Miért kerül a benzin annyiba, mint amennyi, holott azzal is kampányoltak, hogy leszorítjuk azt, meg adót csökkentettünk, stbstb.
  • Miért vezetnek be új adókat? Ki eredményezte azt a helyzetet, hogy adót kelljen bevezetni? (nehogy Antall Józsefig visszavezessük a dolgokat, mert hülyeség)
  • Miért és hogy a búbánatba négyszereződött meg a nemzeti hiány az országban?
  • Miért megy sokszor egyház(ak) ellen a kormány?
  • Miért van ágydíj, akkor, amikor Gyurcsány az ellenkezőjét állította a kampányában?
  • Miért lett (magas!) gázáremelés, amikor Gyurcsány az ellenkezőjét állította a kampányában?
  • Miért lettek új adók, amikor Gyurcsány nem beszélt megszorításokról a kampányában?
  • És a végső: Hogyan ismerhet be egy olyan köztisztességi címnek örvendő ember, mint a miniszterelnők ilyet: “Másfél évig hazudtunk…”??

Aki ezek után még mégis azt mondja, hogy igen, ő egy igaz, egyenes, megbízható szakember, akinek igenis a miniszterelnőkség a legjobb dolog, amit tehet az emberiségért…

…hát nemtom…

Reklámok

Műveletek

Information

12 hozzászólás

19 09 2006
dvorcsak

Ezeket a kijelenteseket elegge ketfele keppen lehet ertelmezni, attol fuggettlenul, hogy a szived merre huz. Azt azert ne feledd el, hogy igen nagy a valoszinusege annak, hogy ezt az egesz bortanyt szandekosan, es az mszp oldalarol kezdtek el szelloztetni, ne adj isten, maga feri.

azt se feledd el, amit az egyik tunteto (ehte fideszes, hiszen akik most balheznak, azoknak a nagy resze fideszes) mondott: ha mindenkit levagnank, aki a parlamentben hazudik, akkor ures lenne az epulet. ez igy van, partfuggetlenul.

Ha most nem lennenek ezek a reformok, illetve nem lenne a Fidesznek ekkora problemaja a vereseg, akkor nem lenne ekkora visszhangja az egesznek.

En kurvara szivom a fogam mindazok miatt, amiket Te is emlitesz. Most csokkent a fizum 8 rugoval, mikozben az osszes hitelem torlesztoje megy fel, illetve a benzinar is, (kiveve mostanabn, hisz vegre csokken). De ha elgondolkodom, akkor tudom, hogy ez kell. Igazad van, ennek az egesznek az okat nem Antall idejeben kell keresni, hanem joval korabban. Abban az idoszakban, mikor minden jol ment, az oktatas ingye volt, mindig volt munka mindenkinek, csak eppen az orszag tonkrement.
De ezt csinalta azota minden mas kormany is, meg az MSZP is, most meg van egy ember, aki azt mondta: elkurtuk, hazudtunk jobbra balra, ennek vege, en ezt nem vallalom fel tobbe, ne legyetek boszmek, tenni kell valamit, vagy velem, vagy nelkulem.
Ha azt mondta volna, hogy o vegig hazudott, az mas lenne. De nem ezt mondta. Es mint tudjuk, az orszag nem FERItol mukodik, nem Feri iranyitja, nem Feri a kiraly. Feri az az ember, aki nyakonbaszta a sajatjait, hogy tortenjen vegre valami.

Szerintem nem olyan nagy gaz ez.

Persze azok, akiknek mindegy minden, csak Orban legyen a kiraly, azok ezt nem igy ertekelik. Ez termeszetes. Es ezzel nincs is gond, csak a butasagnak is van hatara, megpedig azok az emberek, akik most ott allnak a parlament elott, es azt skandaljak, hogy vagjuk le egy miniszterelnok fejet, azok butak.

En vilageletemben fideszes voltam, de ez megvaltozott. Sosem erdekelt a politika, sosem melyedtem bele, es most sem kivanok, mert nem ertek hozza.

19 09 2006
heimtommy

igazad van dvorcsak, és tudom, hogy miről beszélsz.
100%, hogy a Fidesz is hazudozik/ott, meg hogy ott is beszélnek így-úgy, meg, hogy ott is marhasokat megtesznek azért, h hatalomra kerüljenek.
biztos, h törvénytelent is, akárcsak (majdhogynem) mindegyik valamire való párt.

a lényeg, és ami fontos ebből az a következő: hazug módon kerültek hatalomra a szocik. legalábbis nekem nagyon ez jön le.
gyurcsány új adókedvezményekről beszél(t), amikor teljesen új adókat vezettek be. kikiérte magának, h “ágydíj/vizitdíj” lesz otthon, erre választások után 2-3hónappal már be is vezeti.
kijelenti, h nem , NEM lesz gázáremelés… és mégis lesz.
és egyszerre emel olyan áfákat, amik egyszerűen mindenkit (M I N D E N K I T) érintenek.
kenyér+áram+buszbérlet+áfa+új adók.
mindez EGYSZERRE.

hát ez az, amiből én nem kérek.
biztos, h igaz az, h most az mszp a saját maga által csinált szarban van, és elvileg bizonyíthat, h mit tud 8év alatt. de nekem ez a 2+2év bőőven elég volt.

nem lett jobb ország magyarország, a 10csatlakozott országok közül első helyről az utolsók közé zuhant vissza. többször elmarasztalta Brüsszel, ill. külföldi (=FÜGGETLEN) sajtó, szakemberek.

egyszerűen olyan szar hírnevet csinál a magyar politikának, mint a szar.
ma vizsga után pont erről beszéltem csoporttársaimmal (több nációból), mindenki mondta, h látta, hallotta és megdöbbentő.

ma dumáltam bnőmmel, épp Nürnbergben van. ő is csak azt mondta, amit én is tapasztalok. ami van magyarországon, az egyszerűen nem jó.
nem fejlődik, nem is nagyon fejlődött a gazdaság, és ezt maga feri is beismerte.

nekem ennyi elég, h másra szavazzak.
és nem, egyszer nem mondtam ki, h a fidesz jobb, orbán királyabb.

csak azt, h ez, amilyen jelenlegi hatalom van…. hát le fogunk bőgni elég derekasan haverek…

20 09 2006
dvorcsak

szerintem meg nem a sajat szaraban van a kormany, hanem az elmult nagyon sok ido (nem 16 ev) szaraban.

engem is erintenek a valtoztatasok, uj adok, stb. stb., de el kell fogadni, hogy muszaj. lehetne tovabb csinalni azt, amit eddig csinaltak, amit masok is csinalnank tovabb. de nem vezetne elore. ez se biztos, de talan. ez most mas, talan bejon, talan nem. eppen azert, hogy fejlodjon az orszag, ahogy irod.

azt, hogy a kormany mennyit hazudott, nem tudom. biztos, hogy hazudott, mint mindegyik, de aki ezt nem tudta, az alapbol hulye. egyertelmu, hogy azert hazudtak, hogy valasztast nyerjenek.

en nempilotozalok, nem ertek hozza, meg a hireket sem kovetem, sem most, sem valasztasok elott, nem ismertem az igereteket, egyik oldalrol sem.

20 09 2006
heimtommy

nemtom… nezd meg, h megkorara nott az allamadossag az orszagban a gyurcsany kormany ideje alatt…

az, h most megszoritasok vannak egyaltalan nem jo, es szerintem ha az elobbi negy ev nem ilyen, akkor nem kellene (vagy legalabbis nem ilyen modon) megszoritani.

meg mondom, nem azzal van a bajom, h tandij lesz otthon, meg, hogy agydij a korhazakban, mert jobb esetben tenyleg ezek az intezmenyek fognak toluk fejlodni (es lassuk be alaposan rajuk fer)… engem az zavar, hogy pont nem ezzel kampanyolt ferenc, hanem ezeknek az ellenkezojevel, maganak kikerve, amikor valaki is meggyanusitotta, h ilyet tervez(nek).

na mindegy.
itt ausztriaban oktober 1jen lesznek a valasztasok, valahogy nincs itt ekkora balhe… 😀

20 09 2006
dvorcsak

Mondjuk FEri azt mondta volna, hogy megszoritas, vizitdij, tandij, uraim es holgyeim, ez lesz, szar lesz, nyogni fogjuk, de ezzel rendbetesszuk az orszagot.
Ra szavaztal volna? Vagy arra, aki azt mondja, hogy uraim es holgyeim, jon a kanaan!

20 09 2006
akosdaboss

en innen Nürnbergböl figyelem az esemenyeket. nem azzal van a baj, hogy megyszorito intezkedeseket kell csinlani,hanem hogy miert? ki rontotta el a gazdasagot (es közbe azt mondta, hogy !dübörög”)? es nem az utobbi 16 ev alatt. 2002-ben meg ugy nezett ki, hogy realis esely van ra, hogy 2006-ra euro legyen…

enem meg ez is nagyon zavar, hogy “jo hazudott, de ugyis mindenki hazudik”. ez akkor baromsag, mar ne haragudjatok. ha mindenki lop akkor en is lophatok??? ettöl nem meg kevesbe “bün” az hogy hazudott!

na mindegy, tudom, innen nmetorszagbol “könnyü” beszelni, de itt sem rozsas a gazdasag helyzete… soha nem volt ennyi munkanelküli

20 09 2006
heimtommy

agree with akos
nem hinnem, hogy jo ez ahogy van, foleg olyan embertol, aki eddig csak TOLNI tudta az € bevezetesenek VARHATO(!) datumat.
Gyerekek, SK, CZ is elobb fog szerintem €-t hasznalni, ami hatttalmas pofon lesz az orszagnak.

dvorcsak, persze, hogy nem szavaztak volna ra, mert akkor az volt a realitas, az igazsag. de ok, persze, h ne mondjon szart kampanykent, de akkor olyat se, h duborog a gazdasag, valamint gyerunk, utannam, elore, megcsinaljuk, amikor akkora szarban van az orszag mint amilyenben mar reeeegen nem volt…

20 09 2006
heimtommy

amugy most ket lengyel ul mellettem:
kerdeztek, hogy most akkor szet van verve budapest?

mondtam, hogy igen es ehinseg van, nincs aram, es a pestis is kitort…

loal

21 09 2006
dvorcsak

heim: siman belehetne vezetni az eurot akar holnap is. csak nem erdemes, mert nem tudnank elviselni. igerni persze barmit lehet, a evegobe beszelni is lehetne, meg felelotlenul csinalni a dolgokat. nyilvan.
a masik: a gazdasag duborog, reg allt az orszag gazdasagilag ilyen jol. az allamhaztartassal van gond, azzal, hogy hiaba duborog a gazdasag, ha az allam nem kepes a bevetelt norlaisan hasznalni, elosztani, s felretenni belole. vagy valami ilyesmi

21 09 2006
heimtommy

dvorcsak, nem lehetne bevezetni az eurót mert a kb 5 feltétel közül egyik sem teljesült még! lol, nem úgy van, h most eldöntik, aztán max rossz lesz picit.
na mindegy.
a “hiba volt azt mondani, hogy dübörög a gazdaság” kijelentést Feri tette, amúgy meg nem hinném, hogy annyi új cég, gyár jött volna Mo-ra, meg annyira hatalmas gazdasági kánaán lenne otthon, dehát ha Neked úgy jön le, akkor az csak jó. Mondjuk én diák vagyok még, szal nem adózok, stbstb, de én ezt így látom. My opinion.
A nem normális elosztársa a legjobb példa amúgy az EÜ. Valami hatalmas fejetlenség van ott az elosztásban, mind kórházszinten, mind minisztérium szinten… atya ég…

Mind1. szavazunk, nyernek, vesztenek, aztán megint nyugi lesz…

22 09 2006
Dannybwooaaay

Barátom, gondolhattad hogy hamarosan jövök, mivel van annyira horderejű az esemény hogy egy jót csámcsogjunk rajta a két nézet.

Látodlátod a kellemes, borozós augusztusi Lellei témák is tudnak nemzeti eseményekké válni:
A kiszivárgott szalagról: van egy teória, hogy az nyár eleje óta a Fidesz kezében van, és most a 7végi naggyűlés előtt akarta ellőni, és mintegy mentsük a menthetőt lőtte a bal. Végülis erről sztem lényegtelen vitatkozni, véleményem szerint a baloldal közvetve szivárogtatta ki.
Ami benne volt: már azon a fent említett lelle-estén is azon filóztunk, hogy hazudtak-e? Persze, akkor is mondtam. Az hogy fedítettek én abban a pontban tudtam, mikor a pártlistán az Sz-el kezdődő és végződő karikát ikszeltem be(kezeljük a koalíciót egyként jelenleg). A beszld teljes egészét azért ha végigolvasod, több mint építő jellegű.
A hazugság eredendően bűn. Fáj ha hazudik bárki, főleg akiben bízol. És így roppantmód paradox hogy arra szavaztam akire. De ugye azt Te is beismerted hogy a jobb is hazudik (sztem jóval többet és nagyobbat), ugyhogy nem kezdem el ezeket sorolni, kezdve még a 400%os reálbérnövekjedésről meg a kisgazda-koalíciós tervek elhallgatásáról anno. Ugye most jön a mi lett volna ha Ők nyernek. Figyelmedbe ajánlom Varga Mihály csütörtöki interjúját, miszerint :
“Nem lenne Orbán csomag, de azért a 14ik havi nyugdíjat és a (most figyelj!) adó- és járulékcsökkentést átgondoljuk.”
Nolám. A gázáremelés elkerülése pedig 2 úton elérhető: vagy más adókból, vagy lefoglaljuk a dél-orosz mezőket… Juteszembe örülök annak a hogy a honi belpolitikai események dacára a Szacsi Putin-találkozó sikerrel zárult, és a nagyon nagy perspektívájú energia-biznisz egy lépéssel közelebb jött.
Sztem pont neked nem kell kiemelni, hogy továbbra is Fletó-párton vagyok, arról pedig különösképp megvan a véleményem, hogy a hétfői eseményeket Szijjártó Peti a következőképp kommentálta: “Szoridarítok a tüntetőkkel!”, Viktor szerint pedig “Ne maradjanak otthon az emberek.” Mellesleg rossz volt nézni a flegma,gőgös, kávészürcsülgető arcát a Balónál szerda este amikor a legkeményebb kérdéseket tették fel.
Kint voltunk Bobékkal hétfőn, ijesztő volt látni elborult arcú embereket, és emlékszem ilyenre is, hogy :”ezek nem rendőrük, ezek ÁVOsok..” jujj:(
Kiváncsiak várom az eseményeket midnenesetre, de nagyon fája ha az országomban egy szélsőséges, populista nézet begyújtotta mozgalom visszacsináltatna mindent. Akkormár inkább reformkodjunk és csináljunk már valamit, mégha egy “hazug kommunista” teszi, aki kommunista létére a piacokért harcolt. Ezis elég paradox..
D
ui: az állandó és érthető euro aggodalmad kapcsán pedig arra hívnám fel a figyelmed, hogy mikor kedden jött egy hír miszerint Gyurcsány lemond, 276ra esett, makd mikor bejelentette hogy szó sincs, visszament 272re. Ki tesz tehát jót a piacoknak?!

22 09 2006
Dannybwooaaay

Az első bekezdés nyelvtanilag helytelen, később pedig a szolidarítás szót még mindig L-lel írját. Még jó hogy, kommunikációs főiskolára járok…

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s




%d blogger ezt kedveli: