Visszavágyódás

21 09 2006

Nem tudom miért, de egész nap ilyen San Francisco, CA, szép nap, belvárosban flangálós, iPodot a kezemben tartós, vidámkodós, ásványvizet ivós napom volt.

Mot meg már lassan egy órája a babzsáokomban ülve Flickr-en San Franciscos képektől az én képeimig minden… persze aztán Apple, Steve hasonlókon feszültem, aztán most megint visszavágyódás.
Eközben meg éppen forradalmi helyzet van otthon.

Igen, tényleg vissza, vagy inkább mondjam úgy, hogy elvágyódom?
Fura, bár nem is vagyok Magyarországon, mégis elegem van abból, ami otthon zajlik.
Hiányzik California.

Műveletek

Information

One response

29 09 2006
Viidoo, azaz: “Ne zavarjatok, FOX-ot nézek!” :) « iDon’tCare!

[…] UPDATE: éppen KTVU2 – Bay Area News-t nézek (amit kvázi egy évig néztem majd’ minden nap)….  hát gyerekek, ez most marhakomolyan mondom, nem hülyeség, meg átverés, de marha sokat jelent ez nekem. Picit megmozdul a szív és újra visszavágyódás érződik… aaah 😦 […]

Vélemény, hozzászólás?

