Viidoo, azaz: “Ne zavarjatok, FOX-ot nézek!” :)

29 09 2006

Éééés igen és igen és igen!
Véégre, annyira vártam már ezt a pillanatot, hihhetetlen, remek, kúrvajó!

Itt van, megérkezett a TVU-player. Namost gondolom sokaknak fingjuk nincs, hogy ez mégis micsodi, hát gyorsan leírom.
A TVU-Playerrel amerikai kábelTV-t lehet streamelni live. És itt a hangsúlyt a kábel részre nyomnám. Ez olyan csatornákhoz ad hozzáférést (mindezt természetesen ingyen és bérmentve), mint a FOX, abc, CNN (amerikai), ESPN, ESPN2, NBC, stbstb…

A player amúgy a www.viidoo.com oldalról streameli a dolgot. Lehet erről az oldalról is nézni a dolgokat, de szerintem ez a kis pici (5MB csupán) app megengedhető midnen gépen. Egyenlőre csak Windows-ra van, dehát ott a Parralells (vagy BootCamp), akinek megadatik a Mac.
Amúgy az oldalon megtalálható TV-Guide is, hogy éppen mit érdemes majd megnézni, meg hogy böngészhess a programok közül. Azért jó lesz Prisonbreak-et, Las Vegast, NFL-t, mindenféle local és nationwide híreket nem YouTube-on nézni, hanem live…

Nemtudom, hogy ez csak nekem akkora nagy hír e, vagy másoknak is, de minekutánna én átéltem az amerikai média hatalmát… hát gyerekek… ez kúrvajó! 😀

UPDATE: éppen KTVU2 – Bay Area News-t nézek (amit kvázi egy évig néztem majd’ minden nap)…. hát gyerekek, ez most marhakomolyan mondom, nem hülyeség, meg átverés, de marha sokat jelent ez nekem.
Picit megmozdul a szív és újra visszavágyódás érződik… aaah 😦

> Hazy sunshine, 56°F…. ez van most San Franciscoban. És mindezt Live mutatják is.
Hiányzik.

>> És beszarok, de most mutatták a kedvenc hamburgeresemet, Tiburonban, Sam’s. Mutatták azt a teraszt, ahol ettem (nem is egyszer), meg azt is, hogy más olajjal főznek, így egészségessebb (most megy egy jogi vita erről, hogy szabályozhatják e, hogy mit ehetnek, mit nem, egészségügyi okokra hivatkova)

Na MOST hiányzik igazán ez az egész érzés. Jajj, de nagyon! 😦

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

