21

4 10 2006

21 vagyok.


Ma.

Ennek oromere vizsgaztam, suliban neteztem es irtam palyazatokat, mivel a gepem tovabbra is javitodik.
Amugy jott az info, hogy sikerult lementeni az adatokat, regi HDD kuka, uj vinyo 60GB Samsung.

Ahhh… itt van mellettem Eric (szobatars) oriasi eromuje hatalmas gigahertzek, sok giga ram, hatalmas hdd, stbstb.
valamint itt van ugyancsak mellettem egy G3 iBook, mert a Macbookjat (fekete) mar NEGYEDIK HETE probaljak megjavitani. A szokasos: hirtelenkikapcsolas.
Allitolag van a szervizben mar olyan gep, ami 3HONAPJA bentvan es varnak ugyanarra az alkatreszre.

Hat Apple begyujtott egy nagy csunya randa negativ pontot. Kar erte.
Mindegy.

Aki akar jojjon, igyon velunk! Unneplunk! 😀

Műveletek

Information

7 hozzászólás

5 10 2006
MiszterX

En mennek de epp lakasfelujitok 😀

Azert isten eltessen es boldog szulinapot!

5 10 2006
CDColt

Sok boldog (blogod) születésnapot kívánok én is a cdcolt.hu nevében!

5 10 2006
akosdaboss

Isten eltessen sokaig! iszunk az egeszesegedre jo kis becherovkat meg cseh söröket! 😉

6 10 2006
dvorcsak

atyam, nem is tudok elszamolni az en szuletesi evemtol a tiedig, olyamessze van 🙂

boldog szulinapot amugy! eljenek az oktoberiek! ok a legjobbak!

6 10 2006
heimtommy a 21 éves :)

KÖSZI MINDENKINEK!
Aki kirándul, sok szép látnivalót, aki felujít, hát hajrá (pink és ciklámen színek a menők mostanában!! 😀 ), aki meg azthiszi, hogy öreg nézzen tükörbe és ha tényleg azt mondja, hogy “jéé, vén trotty”, akkor ne netezzen, hanem sétáljon a parkban, ha meg nem így van, akkor pofa be, mindenki fiatal és kész!! 😀
Ja, és tényleg az októberiek (de legalábbis az ősziek) a királyak! 🙂
Mégegyszer köszi és éljen a blogolás!
btw, blogtalálkozót hülyeség lenne tartani szerintetek?

6 10 2006
Móni

Boldog születésnapot^^
Amugy Prága biztos nagyon szép lesz.Egyszer voltam,még nagyon régen,és nagyon szivesen visszamennék még:)

7 10 2006
Faky

Boldog 21. születésnapot! És valóban éljenek az októberiek 😉

Vélemény, hozzászólás?

