Összeesküvés elmélet

25 10 2006

Szigorúan feltevéseim következnek az egész jelenlegi belpolitikáról, illetve egészen pontosan a Gyurcsány-botrányról.

  1. Először is, szerintem a szalagot MSZP-s berkekből olyanok szivárogtatták ki, akik Gy. bukását szeretnék látni.
    Szerintük -gondolom- Gy. nem a megfelelő ember, vagy csak simán belső okok miatt mérgessek rá, vagy van valaki más párton belüli, vagy akár kívüli, akit szívessebben látnának Feri helyén.
  2. Miután kiszívárgott, egyértelmű volt, hogy botrány lesz belőle, méghozzá nem is kicsi.
    Azonnal válaszon kell gondolkodni – mondhatták az MSZP-sek.

    És ekkor jött az ötlet, hogy csináljanak mégnagyobb botrányt és igenis legyen akkora, hogy azt már az ellenzékre lehessen kenni.

  3. Nem politikus, de politikusi megbízásra baloldali szimpatizáns(ok) felbéreltek/megkérnek/javasolnak olyan embereknek “vandálkodást”, akikről lehet tudni, hogy benne vannak a buliban.
    Látsd focihuligánok, vagy csak egyéb barmabb ember. -nem kell sokáig keresni, hogy találj olyat, aki egy ilyen megmozdulásban benne ne lenne.
  4. Kitör a botrány a tűntetők között, hisz az említett emberek elkezdik csinálni a dolgukat.
    Az egész szerintem a kordon-átszakításával kezdődött még a Kossuth téri tüntetésen.
  5. A rendőrség ekkor már láthatta mekkora ereje is lehet ennek az egésznek, de szándékosan nem rendel el azonnali beavatkozást, holott egy akkori erős, határozott, kordon vonala mögé visszaszorító intézkedések másmilyen végeredményt hozhattak volna.
  6. Ez nem elmélet ez tény. Amikor a tűntetők odamentek az MTV székházhoz és Rudinak oda akarták adni a tiltakozásukat Rudi a lehetős legnagyobb baromságot tette két szemszögből is.
    • Szakmailag legelsősorban: csak neki exclusive átadták volna a követeléseiket a tűntetők. Semelyik csatorna nem tudta volna leközölni ezt, csak ők.
      Mégjobb: felveszik a tűntetőket, ahogy felolvassák az egészet, megvágják ahogy akararják, majd leadják és eladják.
    • Emberileg: az Isten szerelmére, amikor látod, hogy mekkora tömeg van kint, Te most őszintén nem veszel át bármit is, amit a kezedbe nyomnak? Ott van 3,000 tűntető… nem lenne logikus bármit is megtenni, hogy mielőbb kikerülj a figyelmükből?
  7. A rendőröket nem engedték beavatkozni szakszerűen az ostrom napján.
    Tény, hogy miközben a székházat kb 30 ember védte előről, addig kb 150 teljesen felfegyverkezett rohamrendőr a székház oldalában állt és parancsra várt.
    A parancs késett.
  8. A támadást -az effektíve támadást- a székház ellen (dobálást, ablakbetörést) egy kisebb csoport tette legelsősorban.
    Persze csatlakozott hozzájuk még ember, aki éppen úgy érezte, de legelsősorban ők voltak.
    Itt jegyzem meg: ha a Fideszből bárki is tökös lett volna, akkor az odaáll a tűntetők elé -természetesen nem Orbán, de valaki olyan, aki ismertvezetője a pártnak- és érthető módon tudomására adja a tömegnek, hogy a vandalizmus nem megoldás.
    Szerintem eléggé érthető lehetett volna egy Kövér, Áder, Révész, Schmitt, Pokornai felsorolásból bárki is és a tömeg elé áll, hogy azt legalább megpróbálja megfékezni.
  9. Ezek után egyik este sem voltak teljesen felkészülve a rendőrök.
    Minimális egyenruhást küldtek a tűntetők közé, ez is a kormányoldalnak kedvezett, mert megpróbálta így Gyurcsányt levenni a címlapokról és a tűntetőket odatenni.
    Tehát azt eredményezve, hogy a jobboldal a hibás, a bal pedig tudjon vádolni és ne őt vádolják.
  10. Most már a 23i paráról, mert a régieket most már fölösleges tovább taglalni.
    A rendőrség tudta, tudta és tudta, hogy valami tuti lesz szélsőséges emberektől. Különben nem húzott volna dupla (majd tripla) kordont a tűntetők köré a Kossuth téren.
  11. A rendőrség hibát követett el, amikor kizavart mindenkit a térről, ezzel mégnagyobb felhördülést okozva a tűntetők között.
  12. A Fidesz a rendezvényen a lehető legérthetőbb módon adta tudomására az embereknek, hogy ne csatlakozzanak a tűntetők csapatába, menjenek a Szabadság híd irányába, hogy ne eshessen bántódásuk.
    Közben a rendőrség az Astoria felé tereli a tömeget.
    Miért is?
  13. Fokozatosan durvábban lépnek fel a rendőrök.
    Lásd egyik index.hu video, amint egy zászlós, nem felfegyverkezett, nem támadó ember bemegy a rendőrök közé -ahol a rendőrök szétállnak- majd az embert komolyan (többen egyszerre) bántalmazták, rúgdosták, autónak csapták.

    • Ezekért a túlkapásokért felelősségre kell vonni rendőrségi vezetőket.
      Hogy lehet, hogy rendőrök nőket, és fiatalokat verjenek?

Hát nagyjából ez lenne most így hírtelen éjjel semmi felépítés nélkül összehozott összesküvés elméletem.

Az MSZP azt mondja, hogy Gyurcsánynak maradnia kell, mert ő a jelképe a reformoknak, valamint a biztonságnak.
Hát reformoknak nyoma sincs, csak megszorításoknak, biztonság meg perpill. olyan mélyen van, mint még soha.

Jöhet a váltás.
(és ezt már elemzők is mondják)

Advertisements

Műveletek

Information

8 hozzászólás

25 10 2006
akosdaboss

teljes mertekben egyetertek.
csak az a baj, hogy magyarorszagon mindent meg lehet csinalni következmenyek nelkül!
pufajkas miniszterelnök? na es?!
hazudik a miniszterelnök? na es?!
artatlan tüntetöket rugdosnak, ernek? na es?!
es igy tovabb…
szoval szeretnem hogy igazad legyen az utolso mondattal, csak mar nem nagyon hiszek benne…

25 10 2006
CDColt

Kevin Costner fó filmet csinálna ebből is… Akár a kubai válságból… 13 nap…

25 10 2006
CDColt

Akarom mondani, “jó” filmet…

26 10 2006
Danniboi

Na akkor az ellen hangja….

LEvezethető az elméleted, de ott a pont h egy cseppet jobboldali:)
Akkor most jöjjön amit én gondolok róla:
Az h ez a csürhe baloldali zsoldoshadtest legyen, hát nem értek egyet. Évek óta húzódó indulatok, és most érzik az időt h namajd megmutatják. Forradalmat csinálnak, mert a történelem épp a kezükre játszott. Teszem hozzá MO egy alapvetően jobbos nemzet, igyhát nem értem én hogyan nyerhetett választást a baloldal 2x egymás után. Tényleg nem, de örülök neki.

Ebből az álszentkedésből viszont már elegem van narancsrészről. Állandóan csak a szitás, a hergelés, a monnyonlézés, nameg az h sose hazudtunk (“Orbán – CNN). Please… Tomi, Te elhiszed ezt?

A másik, fontosabb dolognak viszont azt tartom, amit már április óta szajkózom neked: HOL A FIDESZ PROGRAMJA? Elhangzott, h Reformalap, de nem tudtuk meg róla h micsoda. Annyiban maradt. Aztán mentek vissza táncoljferizni.
Ráadásul Orbán Viktor beáldozza a pártját a saját politikai jövőért. Okos ellenzék ilyenkor szépen csendben maradna, nem akarná feltétlen átvenni az országot amikor szarban van, és kivárna h szétverje magát az MSZP. Ehelyett csak azért, h a saját pártján belül is megingott OV mutathassa, h még mindig ő a vezér, az utcára hivja a népét többször is (okozva az MSZP 6 százalékos támogatottságnövekedését az utóbbi hetekben-Tárki.). A népszavazás meg majd jókis politikai tusa lesz, hiszen leghamarabb tavasszal lehetséges, és addigra már a kérdések nagyrésze megváltoztathatatlan marad amiről szavaznak.

Az h a Fidesz kezében van a kulcs, egyértelmű sztem. MEg kell magukkal beszélniük mit is akarnak igazán. Faltörő kosként bemenni minden nap a Napkeltébe és monnyonléztetni a bábjaikkal (gondolok Navracsicsra meg Szijjártóra elsősorban), vagy kicsit előretekinteni. Orbán távozásával lehetnek csak hosszútávú célkitűzések, hiszen amennyira Gyurcsány a persona non grata, annyira Orbán is az az ország másik szemében. Hamajd Ő eltakarodik, viszi magával a cimboráit, és odajön a Kósa (remélem, mellette csak Rogán, de Ő sztem nem alkalmas) és csapata, akkor majd rájukfigyelek.

Addigis gratulálok a jobbnak h folyamatos szitásaival szétvereti az országot, meg mosolygok azon h nem veszik észre h pont ez tartja életben az én SZDSZemet is.

Az h Gyurcsány hazudott és erkölcsködünk meg képmutatózunk ez felett. Emlékszel még Te a Varga Mihály előtti pénzügyminiszterre az Urbánra? Amikor megkérdezték h mi van itt a hatalmas adócsökkentésekkel ’98ban, azt felelte:
“Jahát az a kampány, most meg kormányzunk!” Igaz Ő másnap már nem volt a székben.
Én személy szerint szeretem Gyurcsányt, ugyanúgy mint áprilisban tettem, nem azt mondom h nem tudnék kitalálni jobbat helyette, de jó Ő.
Szerintem az egész jobboldalnak is az a baja vele, h túl nagy hal, félnek tőle, mert nem lehet buksisimogatás közben kipöckölni mint a Medgyessyt…

várom a fikákat!
d

26 10 2006
Danniboi

Vmit kihagytam:

Rendőri alul-túl-oda-vissza kapások.

Hát emberek: ha nem lépnek közbe az a baj, ha igen, az a baj?!?!?!
Erről már irt a Belga egy számot.

26 10 2006
_alesi_

Szemely szerint ugy latom, hogy mind a ket nagy part latja es tudja, hogy elvesztettek a regi kontrolt a tomeg felett. Most meg csak par szaz, esetleg ezer ember fordult szembe a politikai elittel, de a rendorseg brutalis fellepese nagyon sok embert rossz iranyba fordit. Olyan iranyba, ahol mar valoban ropkodni fognak a molotov-koktélok es a hatalom nem fogja kek festekkel toltott lajtoskocsival megoldani a helyzetet.
Amugy Orban valahol elismeresre melto politikus, mert elerte azt, hogy a baloldal meg tiz ev mulva is ot tartsa a kalyhanak, ahonnan el kell indulni. Gyurcsany is jo politikus, de csak azert van ott, ahol, mert az MSZP benne latta Orban ellenpontjat, vagyis ot is Orban szulte. Vegul megjegyzem, hogy a Fidesz es az MSZP csak annyira ellenfelei egymasnak, amig nem bukkan fel az igazi harmadik.

26 10 2006
heimtommy

Csakugyan nincs perpill. programja a Fidesznek, amit valahol hiányolok, valahol nem.
Méghozzá azért nem, mert ahogy azt már mondták: nem ők akarnak most feltétlen kormányra kerülni. (persze minden párt erről álmodik, de mindegy)

Ők azt akarják, hogy egy független, ún. szakértői kormány jöjjön most, Gyurcsány és az összes, aki ezt a válságot kirobbantotta elhúzzon oda, ahol épp kedvükre verhetik el a milliárdjaikat, és soha többet nem kavarnak bele itt semmibe.

A rendőri fellépésről annyit, hogy továbbra sem értem miért kellett igenis a rendőrségnek beletolni a szélső erőket is megmozgató, valamint dúrva tűntetőket a Fidesz táborba.
Egyértelmű, hogy mindkét tábor egy célt akar, csak az egyik finomabb eszközökkel, a másik vandalizmussal is akár.
Nem biztos, hogy ha egy célt akarok egy vandállal és a szituáció úgy hozza ne álnék be közéjük.
De ezzel szerintem minden ember így van, csak gondolj bele és gondold oda a Te célodat, amit el akarsz érni. És akkor jön a mérlegelés, hogy mit szabad és mit nem.
Mindenesetre amikor a rendőrök nőket vernek, majd rohamoztatnak lovasrendőrökkel a tömegbe bele… hát barátom…

Urbán bácsit meg jajj, tényleg ne hozzuk ide. Nem véletlen váltották le igen gyorsan.
Az meg, hogy Orbán nem hazudik. Fura, meg talán elhamarkodott kijelentés, de amúgy emlékeztess már arra az eseményre, amikor Orbán egyenesen a választói szemébe hazudott.
Nekem most nem ugrik be…

Az MSZP állítólagos 6% növekedése… Dani… 0ról nem nehéz 6-ot elérni!
(a 0-t most képletesen értem)
Amúgy meg továbbra is azt tartom, hogy ha a Fidesz most tényleg szítaná a tömeget, akkor kiállt volna a hívei elé a legelső este és azt mondja, hogy utánnam és csináljunk kormányváltást és ohhh, Uram, tényleg semmilyen rendőrség nem állította volna meg őket és fejetetejére fordítják a Parlamentet, ha kell.
Valamint akkor nem mondta volna le a nagygyűlését, amit megintcsak kormánypárti “szupertitkos” források állítottak, hogy robbantás lesz.
Persze, cseszed, beküldök valakit, hogy robbantson, majd azt is a Fideszre kenjük: “Mi szóltunk…!”

Szánalmas.

27 10 2006
D

Mszp 20ról ment 26 ra, Fidesz jelenleg 40en áll. De ez abszolút lényegtelen, tavaly nyáron is 20 fele álltak aztán nyertek.
Orbán hazugságai: pl. 400%os orvosi reálbéremelés, illetve én abszolút hazugságnak tartom azt is h az utolsó utáni pillanatig titkolta az FKGPvel való koaliciót. Aztán jött Torgyán akinek Antall József már szépen megágyazott, oszt jól szétverte a magyar mezőgazdaságot.
Ez az “emeszpécsinálmindenthogyránkkennyenekmindent” pedig azért elég nagy lepel, simán beléphet emögé a Fidesz és bonthatja a rendet.

HA OV olyan hatalmas hazafi lenni, akkor nem menne ki Strasbourgba világga (legalábbis kontinenssé) kürtölni h NE ADJANAK PÉNZT AZ ORSZÁGNAK:D ez azért nevetséges.
Most mondhatod h a kormányt akarja lejáratni-leváltatni(merhogy maga 2002 óta nem tudja), dehogy ennek csak támogatáselvonás lesz a végeredménye, az biztos. Felháborított ezzel rendesen, de már kezdem megszokni h neki semmi se szent. Orbán Viktor egy ugyanakkora hatalommániás barom mint Gyurcsány, a különbség csak az h utóbbit demokratikus kereket közt megválasztotta az ország áprilisban, ez van.

Addigis sokáig éljen a Strabag, és Urbánt meg ne szidd mint igazmondó juhászt:)
D

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s




%d blogger ezt kedveli: