File recovery: 5,628 icipici indok

14 11 2006

Pontosan 5,628 kép, 188 almappa, összesen 1.32GB méretű mappa.

Ennyi adatot(képet) vesztettem a Picasa installálásával.
Legalábbis ezt hittem…

Az egész a nem is olyan régen történt kényszer vinyócserével kezdődött.
Ugye minden ami a varázslatos C:\ meghajtón volt elveszett. Mármint amit nem archiváltam. Ismerős informatikushoz vittem a beteg gépemet, aki tényleg le a kalappal, de amit összeírtam neki, azt szépen le is mentett.
Így önéletrajz, előadás-jegyzetek, scannelt fontos dolgok, képek, egypár zene, stb nem veszett el. Örültem is, mint majom a farkának, hogy tényleg komoly veszteség (leszámítva 28E ropogós magyar forintot) nem történt.

Windows újra fel, minden program törlődik (meg minden vírus is), aztán mindent szépen újra. Ffox újra, iTunes újra, Nero-t a srác feltett, de Total Commander újra, szal egypár progit újra kellett.
Aztán ott voltam, hogy akkor képeket DVD-ről vissza C:\Képek mappába vissza.
Oda is mentek.

Aztán gondoltam, akkor egy Picasa-t is rakjunk már fel, a biztonság kedvéért, amúgy is, ha majd gépről importálok képeket, egyszerűbb azzal.
Hát gyermekeim, kijelöltem neki, hogy melyik foldereket ne scannelje folyamatosan. Gondoltam minden rendben, akkor amint újra használni fogom minden zsííírosan működni fog.
Erre nem is a programot használtam, hanem azokat az előre kivett mappákat nem találtam. Amiket beállítottam, hogy ne scannelje a Google képnézegetője.

Gyerekek… több, mint 5.5K képem volt ott…
azt hittem leesnek a heréim kétségbeesésemkor…

Kb fél óra izzadás, file-recovery program használat és egyéb varázsigék mormolása után cska emlékezetből beírtam a
C:\Dokumentumok\Mappa név\Almappa név
címet, amire előhozta.

Egyszóval ez a tetves Picasa elrejtette azokat a mappákat, amikre azt írtam, hogy ne scannelje folyamatosan képek után szaladgálva.

Yes… it made my day.
FcUK Google, ez hiba volt!

Műveletek

Information

One response

14 11 2006
CDColt

Ismerős PCs feeling.

Vélemény, hozzászólás?

