Beszoptam!

1 12 2006

Ráadásul elég randán…
Diplomamunkámat írtam, amikor a semmiből jött egy msn üzenet. Csajtól, csak egy link. Mondom zsír, biztos vmit küldeni akar. Letöltöm.
Gyanús volt már, hogy MS-Dos file, meg minden, de mondtam biztos valami szarság, bármi is legyen az. Valami vicces “ölelés” vagy pandamackók tánca, f@sz tudja…

Hát megnyitottam, azonnal széttette magát asztalon, és az összes online msn messnger partneremnek továbbküldte magát.

Hát, hogy a büdöskúrvaélet! Wááááh….
Rohadt mocsok spyware.

Gépet azonnal kikapcs, aztán bekapcs net nélkül. NOD32 fel, Spyware Doctor fel, aztán duplascann.
Megvannak, úgy néz ki NOD kiszűrte őket, de akkor is.

Rohadt élet, pedig még gondoltam is, h vmi nincs itt rendben, amikor letöltődött. Áhh, így beszopni…

Még csak az kéne, hogy diplomaírás közepette bevírusozzam a gépemet…
Kell egy Mac! 😦

Műveletek

Information

5 hozzászólás

2 12 2006
CDColt

A postod második bekezdésénél én is épp erre gondoltam… Kellene neked már egy Mac. Ne szarozz már ezzel a PCvel, dobj ki egy “donate” buttont (aka Józsi), aztán hadd szóljon az ingyen persely.

2 12 2006
Gaboro

Mi ebből a tanulság?

Aki önzetlen ölelésre vagy pandamackók táncára számít ebben a mai, civilizált világban, az hamar a padlón találhatja magát!

Ha jól sejtem, akkor ez a Macbookon történt, természetesen Windows (k)operációs rendszer alatt/fölött. Szóval csupán a Windowsos partíciótól kell megszabadulnod, az meg megy pénz nélkül is. 🙂

2 12 2006
MiszterX

Csak elozo hosszaszolasokhoz tudok csatlakozni, mac minden ilyen dolgot is megold.

Amugy en lattam ennek a virusnak a durvitot verziojat, amikor nem csak magat kuldi tovabb, hanem a megtalalt jelszavakat is. Na az szep.

2 12 2006
heimtommy

…áhh, de srácok… komolyan.
Ha láttátok volna azt a pofát, amivel Eric (továbbra is lakótárs) rámnézett és közölte, hogy “jaja, én is megkaptam!”
Mondom, tönkrebaszott Neked is egypár cuccot?

Válasz: “Nope. You know I got a Mac!”
Hááát…

(amúgy aki nem Mac-es: MSN en magától terjed ez a fos. Kiír vmi csábító faszságot, aztán már megy is a vitamin a PCdnek. Szal csak óvatosan!)

Amúgy ma is úgy startolt a gépem, hogy feljött a popup Exploreren keresztül. Szal van itt még mit megoldani…. :S

CDColt: annak a “donate” button-nak utánna járok… 😉

4 12 2006
dvorcsak

Mac rulez

Vélemény, hozzászólás?

