Győőzelem!!

7 12 2006

Az IM dolgot a világ legjobb dolgának tartom. Jó, sex, ital, maga a nő, család, repülés, meg hasonló dolgok után. De mindenesetre az Internet egyik valóban marhahasznos dolga.

MSN uralkodik. Nem csak itt, mindenhol. Ha tetszik ha nem. (Megjegyzem GoogleTalk nagyon jó, nagyon ott van. Tetszik, szép, egyszerű, telefonálni is lehet, Skype minőségben, ajánlom mindenkinek!)

Na de a halálom azok a smiley-k.
Illetve helyesbítek. A smiley-k szar, idegesítő használata. Amikor valakinek be van mentve egy gif animációs kúrvaidegesítő napszemüveges, nap a “nap” szóra, vagy az ÉS márka jele az “és” szóra, illetve egy kis gif animációs gyerek felgyújtja magát az “ég” szó írása után.
Hát gyerekek… nem mondom, hogy rohadjon meg, aki így teszi, mert nem szabad. Mindenki maga dönti el, de szerintem valami esssszméletlen idegesítő, ha nem akkor jön egy smiley, amikor jönnie kell.

Akkor használjunk “lol”-os smiley-t, ha olyan a helyzet. Akkor legyen sütkérező nap, amikor meleg van, vagy épp nyaralsz.
Akkor legyen buli animáció, amikor buliról írsz, és ne akkor, amikor leírod a trambulin szót…

És az egészben mi a győzelem?
Roberto barátomat sikerült meggyőzni (igazából egyetlen kérés után, szal nem is meggyőzés volt, inkább tanács), hogy vegye ki a fentebb említett dolgokat és tegyen eléjük egy kettőspontot, zárójelet, vagy ilyesmit.
Hát ez.
Eggyel kevesebb ember használja fölöslegesen a smiley-kat.

Te is téríts meg valakit!
Legyünk mozgalom!

Reklámok

Műveletek

Information

12 hozzászólás

7 12 2006
phanatic

csak támogatni tudom ezt a kezdeményezést 🙂 bár én egyszerűbb módot választottam: eszközök -> hangulatjelek megjelenítése OFF
igaz így semmilyen smiley nem jelenik meg, de legalább nem idegesít…

7 12 2006
dvorcsak

jo otlet, a holgy rokonaimnal neha az egesz mondtat valami kep vagy animacio, oszt talaljam ki, mi a szart akar…

7 12 2006
heimtommy

ilyesmi, mi? 🙂

(nem én csináltam, találtam csak, de már fordult elő ilyen…)

7 12 2006
Gaboro

MSN-ben nálam is OFF-olva vannak a hangulatjelek alapból. Én is térítek ezerrel, igaz én inkább a felé, hogy ne is használják az emberek az MSN-t: Skype vagy gTalk – Mac fronton persze iChat – a nyerő! Nekem szerencsére már csak egy emberem van, aki miatt be kell kapcsolnom, ha beszélni szeretnék vele a hálón.

Egyébként valóban úgy van, hogy főként a hölgyemények használnak smájlirengeteget.

7 12 2006
dvorcsak

Nekem meg iChat-on van ket emberem, mindenki mas MSN.

7 12 2006
heimtommy

jaja, iChat nem lett egy “big hit”, ahogy én látom.
bár én még búúúús PC gyerek vagyok, nem érzem át 🙂

7 12 2006
Gaboro

iChatban is be lehet állítani az msneseket jabberen át. Macen én úgy msneztem.

A legeslegmégjobb egyébként biztosan a Skype. 1., Mindenféle platformon van 2., Lehet vele videózni 3., Bárkit fel lehet hívni telefonon 4., Akár smst is lehet neki küldeni

7 12 2006
heimtommy

true, de a chat része sztem nem olyan jó, mint mondjuk gTalk, vagy MSN.
És… lol, pont ezt említem, de a smiley-jai elég szarok.

7 12 2006
faky

nálam is főleg lányoknál van ilyen. azt azér leszűrtem, hogy náluk a smilek száma arányban van az értelmi szinttel.

8 12 2006
Varancskos Görke

Boldog akárhányadik születésnapot HeimTominak Győrben-e vagy?

9 12 2006
ht@night

győrben-e!
sznapom 2hónapja volt.
hívj,vagy email!

ui:ki vagy?

9 12 2006
Varancskos Görke

Nem azért, csak a győri élősködős kispál lemez… Boldog születésnapot Heimtominak…

Vélemény, hozzászólás?

