Mittwoch

14 12 2006

Reggel 7:40kor csorgott az egyik telefonom. Majd bekapcsolt az FM4. Majd 7:43kor a kovetkezo telefonom. Majd par perccel kesobb az elso emlekezteto. Aztan par perc mulva a kovetkezo.
Amit mondani akarok, hogy valami oooriasi halaltusa volt reggel felkelnem. De lenyeg a lenyeg, picit futassal megspekelve, azert elertem a buszt. Siman.
Reggel 9tol, este 8ig suli. Erre keszultem fel. Amint tudtam mar aludtam is az oran, mert valami borzadalyosan unalmas volt. De tenyleg. iPod benyom, kabat a padra, aztan maaar alfaban is voltam. Sokszor egymas utan. Es nem voltam egyedul ezzel, tobben is igy tettunk.
Menzan nem tudtam mar, hogy mit erdemes vennem, igy egypar szenya utan, meg egy kintrol rendelt kebap utan hagytam inkabb az egeszet a francba, es nem vettem mast. Igy is viszonylag sok penzt csesztem el ezekre.
Megprobaltam tanulni, vagy olvasni, de semmihez nem volt erom. Egypar ketsegbeesett SMS-t kuldtem ennek-annak, mar csakazert is, de semmi mas.
Du (este) mire hazaertem Eric eppen Mangat nez. En mindenfele TV, Internet hijan, megintcsak a babzsakomban kotottem ki, Financial Times-t olvasva. Aztan be is aludtam, majd 20perc mulva felkeltem. Eddigre meg Eric aludt be, szal tartalmasra igerkezette az este.
tomiE
Letusoltam, h felkeljek, aztan Eric felkelt a tusolasra. Vacsi, kozben meg Van Wilder 2.
Nem mondom, hogy rossz volt, mert viszonylag jo volt. Szep noi mellekkel teletett filmecske, a szokasos V.W. stilusban, de V.W. nelkul. Szal furi, de azert megeri.
Most meg mar fel2 es My Name is Earl-t nezunk.

Hat nem mondom…. picit uncsik igy a napok.
Na holnap befejezem a thesisemet, penteken ora, szombaton ora. Hetfon vizsga.
Az utolso.
Aztan jon Karacsony is. Kene vasarolni.

Sorry, ez inkabb unalmas napok egyike volt, mint izgi, amirol lehet irni.
Mindegy, legalabb egy fekete Macbookrol irtam ezt a postot. Ennyi legyen nekem mara a boldogsag.

Műveletek

Information

6 hozzászólás

14 12 2006
phanatic

én minden reggel hasonló “haláltusát” vívok 🙂

(btw pénteken laposon én voltam a blógos arc :P)

14 12 2006
dvorcsak

Ma arra keltem, hogy ebresztett a telefonom, de az asszony meg ott volt mellettem az agyban, holott neki akkor kell elindulnia, amikor en kelek.

Szerencsemre azon emberek koze tartozom, akiknek nem okoz gondot a reggel. Felesegem anno furan nezett ram, mikor az ejszakai melo utan lefekudtam a nappali melo elott masfel orara, es fel tudtam kelni siman. Persze faradt vagyok meg minden folyamatosan, de ettol siman kelek. Meg kv igenyem sincs.

Es ezt egy feher MacBook-rol irom. 🙂

14 12 2006
ht

phantic: helooo! 🙂 na igy mar megvagy. btw, hova tuntel aznap este? vagy mi tuntunk el nagyon?? :S 😀

dvorcsak: hat RITKAN, de en is ugy vagyok vele. de vmi redbull azert jol jon…. vagy “Race” nevu ital. Az csak 59cent az Edeka-ban. Wohooo 🙂

14 12 2006
akosdaboss

en nagyon szeretek aludni, de ha valami fontos dolgom van, akkor fel tudok kelni. mondjuk mint dvorcsak masfelorara nem tudnek lefeküdni, ennyi idöre nem eri meg.
plus: booster rulez! (6×0,5l: 2,99€) 😉

14 12 2006
ht

jojo, ha fontos dolog van, mindig magamtol felkelek, vagy mar azzal is bajom van, h picit melyebben elaludjak, mert izgulok miatta.
de az a masfel ora alvas is tud am segiteni, foleg ha elotte picit meditalsz, de legalabbis bemagyarazod magadnak, h akkor most pihi es nyugi…

erre marhajo a Pzizz (www.pzizz.com) software-e. Power Napping, oh yeah! 😉

az a zielpunkt-os dolog is jo lehet, de nekem egyenlore a Race a kiraly 😀
meg mar eric is rakapott…

14 12 2006
phanatic

ht: izé… asszem görögnél még összefutottunk, aztán kornél hazagurított minket… elég görbe este volt 😉

Vélemény, hozzászólás?

