Back in Business.

28 12 2006

Hatalmas bocsi, hogy ennyire elhanyagoltam a postolást, de amint észrevettem magát a netezést is mellékeztem.
Először is hazaköltöztem Ausztriából, hogy januártól kiköltözhessek Németországba. Stuttgartban fogom a szakmai gyakorlatomat csinálni, így fél évig ott leszek.
Hogy hol fogok lakni még nem tudom, így ha esetleg valakinek van tippje, ötlete, ismerőse, írjon! 🙂

Karácsony jó volt, bár feltettem a kérdést, hogy mégis mi a fetnek kell a nagytakarítást összekötni az amúgy is túlzsúfolt karácsonyi időszakkal. Tényleg semmi értelme hatalmas feneket keríteni az egésznek. Meg picit már az volt az érzésem, hogy “jobb is túllenni rajta”. Végére picit pont sok volt a mosolygásból, stb. Egyáltalán nem rokonok miatt, mert hála Istennek, nagy gond nincs ilyen téren, csak maga az egész szitu.
No mindegy, ilyen eseményeknek ez velejárója, asszem.

Christmas
Jézuska hozott egy rakat ruhát, amiben majd dolgozni fogok.
Úgy tűnik szüleim ezt komolyan gonolják… tényleg dolgozni kell majd! 😐 🙂
Na egye fene, elvileg ezért tanultam,vagy mi…
Tesómtól kaptam iPodomhoz egy Universal Dockot, ami tök jó, csak még TVvel nem sikerált összekötni, rendes S videokábel híjján.

Ja, ha már tesóm… kapott egy brand new Macbookot. Core2Duo-sat, középsőt, 1GB ram, 2GHz, stb. Hát kúrvaélet…. 😀
Előbb kapott, mint éééééén!! Pedig én voltam, aki beoltotta…
Macbook Hype

Na mindegy, járt neki, mint ahogy nekem is járt egy kiutazásom előtt. Úgy tervezem, h MacbookPro olyan február környékén… erősen igénybe véve a diákhitel lehetőségeit…. :-/

Egyenlőre ennyi.
Folytatás jönni fog. Beccó.

Amúgy milyen volt Nektek a Karácsony?

Reklámok

Műveletek

Information

3 hozzászólás

28 12 2006
CDColt

Hárman vagytok tesók?

28 12 2006
faky

Megkérdezhetem hogy honnan szereztétek be a Macbookot? Sokat töröm a fejem egy ilyenen.

28 12 2006
heimtommy

Neem, nem. Csak ketten.
A baloldali lenne a szerencsés kis csávó!:)
A jobboldali cuzinrokon!

faky: nem én intéztem, asszem a macshop.hu-n találtak anyuék. azt mondták, h nagyon segítőkészek voltak, kedvesek, stb.
de ugyanennyire tudom ajánlani az xms.hu-t is!

Vélemény, hozzászólás?

