Borat.

29 12 2006


Pár perce fejeztem be a Borat c. film nézését. Öcsémmel ültünk neki, frankón popcorn, light cola. Minden, ami kell, hogy true american-ul érezhesse magát az ember… lol
Na mindegy.

Megnéztem és úgy igazából egyszer-kétszer röhögtem csak el magam úgy Isten igazából. Ez persze biztos azért van, mert már elég rég kijött a film, és sokat hallottam a poénokat másoktól, vagy trailert, ill. egyéb filmjeleneteket már youtube-on láttam, de akkor sem volt rám akkora sokkal a film, mint amire számítottam.

Nem akarok fikázódni, mert hatalmas ötlet, meg minden, de igazából ami böki a csőrömet, hogy nem tudom mi volt megrendezve és mi nem. Mondjuk NY Metro nem volt megrendezve, de Pam Anderson zsákbahúzása eléggé neccesnek tűnik nekem…

Szóval ez az egypár részlet úgy elvette a kedvemet, hogy ez mégis micsoda, mennyire eredeti, mennyire kamu, stb.
MIndenesetre szerintem többször mondtam, hogy “Úristen”, minthogy röhögtem volna. Hozzáteszem nem egyszer voltam “könnykijövős” hangulatban a nevetéstől, de akkor is többet vártam ettől.

Kár.

Műveletek

Information

One response

29 12 2006
faky

Pár napja láttam énis, egyszer azért érdemes megnézni. Jónéhány jelenetnél – elég hülyén hangzik – már én éreztem magam kellemetlen helyzetbe mikor hülyét csinál az emberekből, főképp magából. A Pamelás résznél énis felkaptam a fejem, hogy ezt tényleg megmerik/tudják vele csinálni. Mikor elkapják, a Securitys csávó látta hogy videózzák legalább beleüthetett volna egyet a kamerába vagy nemtudom.

Vélemény, hozzászólás?

