Zimmer finden

8 01 2007

No, hallo aus Stuttgart! 🙂

Egyenlore nagggyon tetszik minden, olyan, amilyennek nagyjabol elkepzeltem. Jo, mondjuk eddig nem allt masbol a nap, mint baratom lakasara feljonni, meg meneztem 3lehetseges lakast.

Az egyik be is jott, egy a baj, hogy csak februartol szabad. Most akkor egy honapot valoszinu ceges lakasban megprobalok eltolteni, aztan bekoltozok oda. Egy csaj adja ki a szobajat (ertsd rendben van a szoba, nem koszos, stb), butorokkal, mindennel. Mar csak a ruhaimat kell odavinnem. W-Lan van, tehat WiFi, ami megintcsak joo.
A masik ketto is tetszik, de ez mindenkeppen jobbnak tunik. Nemet sracok, nagyjabol korombeliek, kedvesek voltak, meg dumalgattunk is, es az egeszben a durva: nemetul. Hat lepetezek… ezek szerint valamennyire megy ez a nemet nyelv is… 😀
Jo erzes.

Utanna, ill. egesz pontosan a 3. lakas megnezese elott meg talaltam az utcan egy Passat Combit a slusszkulccsal a zarban hagyva. (ertsd fogom a kulcsot, beulok es elhajtok vele)
Persze, termeszetesen nem ez tortent. Nagyban gondolkodtam, hogy hivom a 112-t, de inkabb elobb felmentem, megneztem a lakast. Utanna (ez mondjuk 10egesz percig tarott) visszamentem, meg mindig ott. Lakaskulcs, kis logo nyul, vagy vmi, meg a slusszkulcs a zarban.
Aztan egy jarokelot leszolitottam, hogy nezdmar, ingyenauto, es arra jutottunk, hogy ahhoz a hazhoz becsengettunk, amelyik elott allt. Ott egy Frau Frank-nak leadtunk a kulcsot, majd egy cetlit hagytunk a szelvedon, hogy Frank nenit tessek keresni.

Haat most vagy lett Frank neneinek egy ingyen VW-e, bar ezt inkabb ketlem. Remelem ez napi jotettnek elkonyvelheto valamit…
De a lenyeg, hogy utanna ezzel a jarokelovel dumalgattam, amig az S-Bahn allomasig kiertem, aztan mar meg akart hivni egy sorre, de mondtam, hogy inkabb jovok vissza, ahol lakom, aztan meg egy pia, kaja, vagy ilyesmi belefer.

Aztan Meki lett a kajabol, piat meg lemondtuk.
Amugy mekiben ORIASI disznool volt az asztalokon, semmit nem uritettek, semmi nem tortent. Egy ido utan jott a pincercsavo, aki uuugy be volt allva, ahogy csak kell.
Egy ido utan megszedult, allt…. kifolyt a nyala, meg bamult a semmibe…. aztan leguggolt, es csak nezett.
Mindezt ELOTTEM. Fullra ezt lattam FishMac eves kozben.

Szal hagytuk az egeszet, eljottunk, lent meg azert szoltunk a Manager-neninek, hogy van egy kis gaz ott az egyik alkalmazottal.
Hat szegeny egesz valoszinu ma jott be utoljara dolgozni.
EZ van.

Es igazabol ez van Stuttgartban.
Minden zsir, ez a lenyeg.

Fuggony.

Reklámok

Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

