Prediction…

10 01 2007

Apple Keynote.
NEM LATTAM! Megegyszer: nem lattam es hireket sem olvastam.

Ezt most el lehet hinni, megpersze nem is. Mar korabban is vagy kommentben vagy postban mondtam, h mire vagyom, mit szeretnek, mit tartok valoszinunek.

Itt vannak az enyemek:
(postolom es rogton megyek Keynote-ot nezni)

  • iPhone – vagy nevezd aminek akarod. Tuti lesz mobiltelo, nagggyonsok utalas es rumour volt rola. Sztem iPod&Telefon funkcio egybeepitve. Kevin Rose szolta el magat, h ket akksis lesz, meg iPodos. Sztem ezt bemutattak tegnap.
  • Uj Cinema Displayek. Faszak meeegszinesebbek, meeegfenyesebbek, (akar megnagyobbak is), nana, beepitett iShight.
  • iTV – nyilt titok, bar szerintem itt meg akar magat egy TV keszuleket is bemutathatnak.
  • Leopard – gondolom demoznak, a mar elore tudhato funkciokkal, meg egypar extra. Hujeseg belemenni, meg nem is ertek hozza annnnyira.
  • Esetleg iPod video. Widescreen-ben. Zune-nak kene valaszolni. Meg persze radio built in jooopofa lenne.
    Essetleg a telefont meg a widescreen dolgot osszehozni egybe…. hmm
  • iLife, iWork, stb. hurra. Meglepo lenne, ha nem lenne, de persze varom.

Eddig tartott a turelem, nezem! 🙂

UPDATE: iPhoneiPhoneiPhone!! Meeegmondtam seracok. Meg rajtam kivul sokan megmondtak! Hurräää!
Jovo Karacsonyra megerkezik.

Most gondolkodom rajta, hogy vegyek e uj telot, vagy csak egy SIM kartyat a regibe… asszem marad az utobbi. 2-300€ lenne, ha elofizu nelkul vennek egy telot.
Annyira meg nem kell.

Műveletek

Information

2 hozzászólás

12 01 2007
dvorcsak

es nalatok nyilvan elobb lesz, mint nalunk, ezert mar most elore utallak…

12 01 2007
heimtommy

remenykedem, bar USAban is csak juuuuuni, szal EU…. bah….
jovo Karacsony elott nemigen 😦
*schade*

Vélemény, hozzászólás?

