Nagyvarosi elet

15 01 2007

Mar nagyon reg vartam azokat a pillanatokat, amiket most szinte minden nap atelek: nagyvarosi elet egy idegen orszagban.
Jojo, persze Nemetorszag annyira csak nem idegen, de megis sok-sok temaban nagyon mas, mint Magyarorszag.

Mindenfele apronak tuno kulonbsegek szamitanak. A reggelt tudom Starbucks Caffee-val kezdeni, mert pont alattunk van egy. Mondjuk pont az elso reggelen nezhettem ki a leeeeg cosmopolita-nagyvarosi gyereknek 🙂
Tehat egyertelmuen oltony-nyakkendo, a leheto legjobban probaltam kinezni. Szep uj cipom, amit alig-alig hasznaltam Karacsony ota. Vaszonkabat, galler folhajt, stb+oldaltaska. Fulben iPod, haj belove, stb.
Hat ha ennel jobban fel lehet oltozni “nyugatias cosmopolitakent”, akkor lefosom a bokamat 😀
Mindenesetre tetszett a dolog. Jo erzes volt munkaba menni es tudni, hogy var RAD a leendo fonokod.

Amugy ebben a nem is annyira nagyvarosban be kell vagni rendesen a metrokat. Annyi van, mint az allat. Picit hasonlit NY-ra, bar ott inkabb azert van sok metrovonal, mert 1-nagy terulet, 2-vannak un. fast-lane-ek, amikor nem all meg minden allomason a metro, csak a fontosabb helyeken.
Na most Stuttgartban mar alapban az nem mindegy, hogy az allomas melyik vegen allsz meg. Mert van olyan szerelveny, ami nem all meg pl. a peron elejen, hanem pont a vegen. Meg egy csomo szerelveny keresztezi egymast, igy mikor varod az U6-ot, addig elotte az U5is elmegy, meg koveti az U7 is, valamint a 15os (nem U15, hanem csak 15). Na most az U5 is jo lenne, de az csak 8ig kozlekedik addig a megalloid, amig nekem kell, igy csak U6 lehet, de akkor at kell szallni majd.

Bah…. szal bonyolult neha, bar legalabbis szokatlan.
Az ejszakai elet pedig jo. 🙂
Tetszik nagyon. Tegnap probaltam ejjel-nappali boltot talalni -na ilyen nincs Nemetorszagban. Maradt a benzinkut, de ott meg akkora tomeg volt, mint allat. Fiatalok frankon REKESZESTUL vittek a soroket, meg kartonostul a borokat. Bealltam a sorba, kiszolgaltak. Kozben nagy “getto” feeling a kut korul, mert nagyon-nagyon sok fiatal jar oda.
Erdekes. Pesten nincs ilyen.

Holnap Hetfo… hat ennek annyira nem orulok, de vigasztal az, hogy talaltam egy nagggyon franko alberletet, nagyon-nagyon orulok neki, nemet fiatalokkal fogok egyutt lakni, ahogy akartam.
Meg a vegen megtanulom ezt a nyelvet…. 😛

Na huztam, sulis projectek, melos olvasnivalo, holnap meg “korankeles”… 

Műveletek

Information

2 hozzászólás

15 01 2007
CDColt

Örülök Tomi, hogy élsz – sőt, virulsz! Kíváncsi vagyok milyen a munka, főnök, kollegák. Remember, this is the honeymoon time – marriage comes afterwards… Szóval, töltődj fel, amíg lehet!

Cheers,
CDColt

15 01 2007
faky

Na majd vhogy énis így képzelem a jövőt. Öltöny, drága kocsi, telefon, lakás, jól fizetett meló, vezető szerep stbstb 😀
Viszont a némettel hadilábon állok, angol az egész jól megy. Már ‘csak’ az egyetemet kéne elkezdenem, meg be is fejeznem… 😛

Vélemény, hozzászólás?

