Túléléshez: A nyakkendőkötés

18 01 2007

Mégegy nagggyon fontos, a nyakkendő. Hápesze, hogy ezt is kell!

Szóval megintcsak, megtanultam nyakkendőt kötni, de mindíg csak sokadik megkötésre sikerül csak úgy Isten igazából. Ezért kibontottam egy nyakkendőt és elkezdtem gyakorolni. Túlerőltetni fölösleges, mert akkor csak dühből csinálja az ember, de ebből a két három videóból tök jól meg lehet tanulni kétféle háromféle nyakkendőkötő technikát is.

Először a Half Windsor”:

Majd a “Four in Hands:

Végül az “English”:

Én eddig az “Italian” módszert alkalmaztam, de azzal inkább olyan nyakkendőt kötsz meg, mint amilyet a Reservior Dogs-ban viseltek Tarantinoék. (lásd kép)

Reklámok

Műveletek

Information

4 hozzászólás

18 01 2007
akosdaboss

ez nagyon jo! eddig csak a “four in hands”-et ismertem.
a “half windsor” tetszik, mar regota szerettem volna ilyen vastag csomot kötni. köszi

19 01 2007
heimtommy

jaja, i indeed agree with you, sir!:)

20 01 2007
faky

Itt az idő, hogy én is elsajátítsam a nyakkendőkötés technikáját. Még sose próbáltam 🙂

31 03 2007
xy

A MINDIG szóban rövid i-t használunk.

Vélemény, hozzászólás?

