Schnee

24 01 2007

Hát ezen a mai napon meglepődtem, aztán még csak nincs is vége… 🙂

Szóval tegnap este tényleg korán, olyan fél 11 -11fele már ágyban is voltam. Olvastam az Iacocca könyvet (tudom ajánlani midnenkienk, akit érdekel a managerkedés, cégvezetés, élettörténetek) de pár oldal után olyan álmosság jött rám, hogy gyorsan beállítottam a szokásos reggeli ébresztést, aztán már aludtam is.
Reggel 7:40körül csörög, de csak 8:05kor szántam rá magam, hogy ki is keljek az ágyból. Gyors tus, hajmosással (annyira azért nem is volt gyors), kicipelem gyorsan a vasalóállványt is a fürdőből, aztán boxerban, alsópólóban átvasaltam a picikét gyűrött ingemet, hogy mégiscsak “szép” legyek 🙂
Hozzá a megfelelő nyakkendő, cipő fel, kabát fel, iPod be, kesztyű, sál, sapka. E három ebben a télben most először jött elő, dehát látom, hogy kint esik a hó, ilyenkor kellhetnek.

Hát mi az, hogy kellhetnek. Az utcán, a járdán frankón 10-15centis hótömeg.
Há’ csezmeg, meglepett a dolog…
Azt hittem ilyen csak Magyaroszágon elképzelhető, dehát látjuk, nem. Hatalmas előzésekbe kezdek, hisz kétségtelen, rendesen késésben voltam.
Nem egyszer sikerült bokáig elmerülni a hóban, ami második, harmadik alkalom után már nagyon idegesített, minekutánna nem a kínai piacos dorko-csukám volt rajtam…

U-Bahnra várni kellett, de pár perc mindíg belefér. Megérkezik. TELE. Nem csak “sokan vannak rajta”, neem. TELE. Ahogy kell. Verekedés az ajtóknál, de megláttam egy szabadabb ajtót, gyorsan odamentem. Felszálltam végigzötyögni az utat, lényegesen lassabban, dehát ez is belefér.
Az átszállásnál rohanok, hogy elérjem a következő U-Bahnt, erre egy hülye kúrva (erre gyerekek jobb szó nincs), ahogy cikázott előttem belelök a hóba. Nem, nem a kis hóba, a nagyba. Jó vádliig a hóban, de a cél végett rohanok tovább.
Simán elértem, de akkoris… az ilyeneket legszívesebben gond nélkül megütném. Wááh.

Végre leszállok, megyek fel a letaposott havas lépcsőn. SEHOL sincs eltakarítva. Most komolyan, ez fájt volna valakinek, hogy az 5napja várt hó előtt készenlétbe helyeznek mondjuk 100 embert Stuttgartban, akinek adnak egy-egy lapátot, aztán csá.
Áhh…

Bemegyek, recepcióscsaj mosolyog én meg párás szemüvegben, sapkában, kabátban próbálom “uralni a szituációt” egy morcos nézéssel, meg gyenge mosollyal… 🙂

Felmegyek, már fejben a liftben rakom össze a mondatot: “Sajnálom, hogy késtem, nagyon lelassult a tömegközlekés, stb”. Benyitok és már mondanám is, erre SENKI.
A senkit pedig tényleg a senki alatt kell érteni. Egyik kolléga sincs bent, mindenki vagy reptéren, vagy autópályán ragadva már beszólt, hogy ma bizony nem jön be.

Titkárnő azért csak feltűnt, de mondta, h nem sokmindenki lesz ma. Egyik kolléga is bejön, akit bírok nagyon, de csak nemrég ismertem meg röhög, hogy csak mi vagyunk. Aztán dumálgatunk, elemezzük a beérkező híreket, stbstb.

Egy idő után mondom, hogy akkor én elhúzok német számlát nyitni, mondják, hogy áldásuk rá, ahogy jólesik.
Beburdzsázok a belvárosig, erre kiderül, hogy mind a Deutsche Banknál, mint a Sparkasse-nél (BW Bank) előre be kell jelentkezni és nem működik az utcáról bemegyek és számlát nyitok dolog.
Most meg nem értem már el a DB-s csajt, egy emailt írtam neki, reméljük visszaír, aztán akkor ma már nem, de holnap meló után le tudjuk rendezni ezt. Remélem.

Hazajöttem, megnéztem az új Heroes részt – asztaa – tegnap meg még az új Prison Break részt – azon kikészültem – …

Szóval megkajáltan, élvezem az itthon létet, bankot csak holnap tudom leghamarabb intézni, ez van. Picit rendet rakok, pihenek, olvasok, meg átrágom magam egypár ilyen-olyan papírmunkán.

Furi nap, de akkor is a nap kérdése: az öt napja várt hóra tényleg nem lehet rendesen felkészülni?? Wááh.

UPDATE: DeutscheBank várva vár holnap 3kor. Remélem ki tudok majd jönni a cégtől akkor. Crossing those lil fingers of mine… 😉

Műveletek

Information

3 hozzászólás

24 01 2007
faky

Szökés nekem is megvolt. Heroest is lehet megnézem még ma. Nagyon nagy sorozatok.
Nálunk csak havaseső van és hideg.

25 01 2007
CDColt

A Iacocca könyv tényleg jó. Az egyik legelső business könyvem volt. Még anyukám is elolvasta, pedig ő humán beállítottságú.

Ha igazán jó business könyvre vágysz, akkor olvasd el Jack Welch könyvét (http://www.amazon.com/Jack-Straight-Gut-Welch/dp/0446690686/sr=8-4/qid=1169756507/ref=pd_bbs_4/103-0395228-8582254?ie=UTF8&s=books). Megváltoztatja a véleményed a világról. Videó: http://mitworld.mit.edu/video/260/

14 12 2009
ŞAPKA İMALATI

“SADECE ŞAPKA” sloganıyla, promosyon şapka imalatı yapan firmamız, uzman kadrosu ve yılların verdiği birikim ve tecrübeyle siz değerli seçkin müşterilerimizin hizmetinde olmaktan kıvanç ve mutluluk duymaktadır…

Vélemény, hozzászólás?

