Nip/Tuck

26 01 2007

Ááhh…. Fóczy barátom nagyon hülyét szólt tegnap chatelés közben.
A sok baromság mellett elejtett egy olyat, hogy a Nip/Tuck jó és “dúrva” és ééénnemtom már miket mondott. Mondtam Neki, hogy nem nézem, de majd esetleg egyszer alluc.org-on belenézek.

Belenéztem…
És nagyon megtetszett. Egy részt még Eric-kel, volt lakótársammal láttam, most meg a pilot-ot néztem meg házi(!!–jó, mármint úgy házi, hogy magyar ABCből való…lol) debreceni kajálása közben.
Az egész ugye két testvérről szól, akik plasztikai sebészek ééés persze az egyik macho, a másik családapa, így családon belül is kavarog majd gondolom a szar, meg persze kívül is, és az egész a melón keresztül kapcsolódik össze.

A lényeg, hogy belekóstoltam, tetszik, folytatom.
Mégegyszer az oldal, ahol YouTube és DailyMotion linkek vannak, season-ökre szétszedve: itt.

Reklámok

Műveletek

Information

2 hozzászólás

12 02 2007
Dzsimbo

Nem testverek! Csak baratok…
Karacsony elott vettem meg DVD-n a masodik evadot, csak 5e penz volt, nagyon jo sorozat, tenyleg megerte!

21 02 2007
Laudemona

hello. hát én tök véletlenül keveredtem ide és hálás vagyok a sorsnak, mert így hosszú idő után újra
megnézhettem az első évadot. csók érte:)

Vélemény, hozzászólás?

